خانهاخبار
قیمت و مشخصات موتو جی 60 اس لو رفت

قیمت و مشخصات موتو جی 60 اس لو رفت

براساس اطلاعات افشا شده، احتمال دارد جدیدترین گوشی شرکت تحت مالکیت لنوو به زودی معرفی شود.
۱۴۰۰/۴/۲۲

گوشی موتو جی 60 اس که هنوز هیچ خبر رسمی درباره آن منتشر نشده است ممکن است در آینده‌ای نزدیک با قیمت معقول 300 یا 320 یورو در بازار عرضه شود. شرکت موتورلا که در حال حاضر تحت مالکیت شرکت لنوو است و امسال چندین گوشی هوشمند از خانواده موتو جی را روانه بازار کرده. یکی از آن‌ها نیز مدل معمولی موتو جی 60 است که براساس شایعات، مشخصات موتو جی 60 اس با آن مشابه خواهد بود. البته شایان ذکر است که بر اساس شایعات، موتورولا قرار است موتو جی 60 اس را فقط در چند بازار محدود عرضه کند.

 شایعات همچنین از مشخصات این دستگاه پرده برداشته اند که از آن‌ها ‌می‌توان به رم هشت گیگاباتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. به علاوه گمان می‌رود موتو جی 60 اس با رنگ ابی عرضه شود. 

image

البته این دستگاه با اسم رمزی لیسبون در برخی از سایتها دیده شده بود که الان مشخص شد که همان موتو جی 60 اس در اروپا است و عرضه این دستگاه برای اروپا به نظر می‌رسد قطعی است.

به دلیل شباهت این دستگاه با موتو جی 60، مرور مشخصات موتو جی 60 می‌تواند پیش از پیش ما را با جدیدترین گوشی هوشمند موتورولا آشنا کند. از مشخصات موتو جی 60 می‌توان به نمایشگر 6.8 اینچی فول‌ اچ‌دی پلاس همراه با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی اشاره کرد که از HDR10 به طور کامل پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده موتو جی 60 از چیپست پردازنده کوالکام اسنپدراگون 732G همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده است که حافظه داخلی آن از طریق درگاه کارت حافظه تا 1 ترابایت قابل افزایش است. موتو جی 60 از یک باتری 6000 میلی‌امپری با قابلیت شارژ سریع توربو 20 تغذیه می‌کند. 

image

 

در بخش دوربین نیز موتو جی 60 از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض با پوشش 118 درجه و یک دوربین تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی بهره برده است که در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته است. دوربین سلفی این گوشی یک دوربین 32 مگاپیکسلی است که به صورت ناچ در بالای نمایشگر قرار گرفته است. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)