خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری گوشی‌های شیائومی نوت 11 و نوت 11 پرو منتشر شدند

مشخصات سخت افزاری گوشی‌های شیائومی نوت 11 و نوت 11 پرو منتشر شدند

بسیاری از افشاگران بخشی از مشخصات سخت افزاری سری گوشی‌های نوت 11 شیائومی را منتشر کرده‌اند که در برخی بازار‌ها با نام می CC11 عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۴/۲۱

به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی بنا دارد جانشین گوشی‌های سری نوت 10 را که در برخی نقاط جهان با نام می CC9 نیز شناخته می‌شدند، معرفی کند. به گفته یکی از منابع، این گوشی‌‌ها نوت 11 و نوت 11 پرو نام دارند که با نام می CC11 نیز در برخی بازار ها عرضه می‌شوند. این شرکت احتمالا نام CC10 را به دلیل عدم یکپارچگی با نام دیگر این مدل کنار گذاشته و مستقیما به سراغ CC11 رفته است.

نسخه معمولی این گوشی یا همان نوت 11، قرار است دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی داشته باشد و نسخه پرو نیز لنز با زوم پریسکوپی ۵ برابر را برای دوربین تله‌فوتو خود به همراه دارد. نوت 11 همچنین قرار است با نمایشگر اولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و پردازنده اسنپدراگون 778G یا 780G به بازار بیاید.

image

در سوی دیگر، نوت 11 پرو از پردازنده اسنپدراگون 870 بهره خواهد برد. به عقیده اکثر افشاگران، این گوشی‌ها دارای سنسور دوربین اصلی با سایز ۱٫۱.۳ اینچی هستند.

یکی از افشاگران همچنین ادعا می‌کند که سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید سامسونگ که قرار است به زودی معرفی شود، در پرچمدار بعدی این شرکت یعنی می 12 به کار خواهد رفت. شیائومی پیش از عرضه می 12، قرار است از گوشی می میکس 4 رونمایی کند که با توجه به شایعات، از سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ ایزوسل GN1 استفاده می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)