خانهاخبار
نسل ششم آیپد مینی با نمایشگر بزرگ‌تر و عملکرد بهتر در پاییز امسال عرضه خواهد شد

نسل ششم آیپد مینی با نمایشگر بزرگ‌تر و عملکرد بهتر در پاییز امسال عرضه خواهد شد

شرکت اپل قصد دارد تا نسل ششم از تبلت محبوب آیپد مینی را در پاییز امسال عرضه کند؛ تغییرات احتمالی در نسخه از آیپد شامل نمایشگر بزرگ‌تر، عملکرد بهتر و حاشیه‌های کمتر هستند.
۱۴۰۰/۴/۲۱

به گفته مایک گرمن که از خبرنگاران بلومبرگ است؛ اپل قصد دارد نسل ششم آیپد مینی را در پاییز سال جاری به بازار عرضه کند. در این تبلت شاهد حاشیه‌های کمتر، نمایشگر بزرگ‌تر و بهبود عملکرد کلی دستگاه هستیم. گرمن در آخرین نسخه از هفته‌نامه خود که پاور آن نام دارد، می‌گوید که نسل بعدی آیپد مینی دارای نمایشگر ۸.۴ اینچی بوده که کمی بزرگ‌تر از نمایشگر‌های ۷.۹ اینچی آیپد مینی فعلی است.

image

اپل در آخرین بار در سال ۲۰۱۹ نسخه‌ای از آیپد مینی را به بازار عرضه کرد که تنها بهبود جدی صورت گرفته در آن، پشتیبانی از قلم اپل پنسل بود. به عقیده گرمن، نسل جدید آیپد مینی جدی‌ترین بازطراحی آن از زمان عرضه نسل اول این تبلت است.

در پاییز سال گذشته، اپل نسخه پایه آیپد را با پردازنده‌ای جدید به روزرسانی کرد و نسل جدید آیپد ایر را که فاقد دکمه هوم بود نیز روانه بازار کرد. نسل ششم آیپد مینی نیز با توجه به شایعات طراحی مشابه به آخرین نسل آیپد ایر خواهد داشت.

جان پراسر نیز که وی را از طریق افشای محصولات اپل می‌شناسیم، مدتی قبل عکس‌هایی رندر شده از دستگاهی که ادعا می‌کرد نسل بعدی آیپد مینی باشد منتشر کرد. به گفته این افشاگر، آیپد مینی جدید دارای سنسور تاچ آیدی که درون دکمه پاور قرار گرفته، خواهد بود؛ ویژگی که پیش از این شاهد استفاده از آن در آیپد ایر بودیم. وی همچنین ادعا می‌کند که پردازنده این محصول A14 بوده و به جای پورت لایتنینگ، از پورت USB-C استفاده می‌کند.

image

اپل قرار است در پاییز امسال محصولات متعددی را روانه بازار کند؛ این محصولات شامل آیفون و اپل واچ جدید و همچنین نسل جدید و بازطراحی شده مک بوک پرو و نسل ششم آیپد مینی هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)