خانهاخبار
گواهی TENAA بار دیگر خبرساز شد؛ مشخصات گلکسی زد فولد 3 دوباره لو رفت

گواهی TENAA بار دیگر خبرساز شد؛ مشخصات گلکسی زد فولد 3 دوباره لو رفت

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 که قرار است چهارشنبه 20 مرداد رونمایی و معرفی شود، در لیست گواهی TENAA دیده شد.
۱۴۰۰/۴/۲۱

گلکسی زد فولد 3 که در حال گرفتن تاییدیه‌های مختلف در بازارهای گوناگون است در لیست گواهی چین یعنی TENAA دیده شده است و برخی از مشخصات آن نیز فاش شده است.

براساس اطلاعاتی که از این گواهی به دست امده است این گوشی هوشمند از نسل قبلی خود یعنی گلکسی زد فولد 2 5G که در حالت باز 6.4 میلی‌متر ضخامت دارد نازک‌تر است و لولای این دستگاه نیز یک نمونه ارتقا داده شده نسبت به نسخه قبلی است. به علاوه باید اشاره کرد سامسونگ با بهبود لولای زد فولد 3 فضای خالی بین دو طرف گوشی را حذف کرده است که منجر به نازک‌تر شدن زد فولد 3 شده است.

 

جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ دارای ابعادی به اندازه 128.1 x 158.2 x 6.4 میلی‌متر است و شایان ذکر است که زبان طراحی این دستگاه مشابه نسل قبلی خواهد بود، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که نمایشگر و باتری دچار تغییرات زیادی نشده اند. در این راستا،بنابر تاییدیه TENAA، زد فولد 3 از صفحه نمایش 6.2 اینچی و باتری 4500 میلی‌امپری بهره می‌برد و همچنین نرم‌افزار این دستگاه از اندروید 11 پشتیبانی می‌کند. 

 

image

براساس اطلاعات فاش شده، برجسته‌ترین ویژگی این دستگاه دوربین سلفی زیر نمایشگر است که گلکسی زد فولد 3 را با نسل قبلی کاملا متفاوت می‌کند. از دیگر مشخصات گلکسی زد فولد 3 می‌توان به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888، 12 گیگابایت رم و یک دوربین فوق‌عریض با فوکوس خودکار نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که سامسونگ در کنار زد فولد 3 قرار است گلکسی زد فلیپ 3 را نیز رونمایی کند که این دستگاه در لیست TENAA  دیده شده است ولی مشخصات و جزییات زد فلیپ 3 در دسترس قرار نگرفته است.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)