خانهاخبار
وان پلاس نورد 2 5G همراه با وان پلاس بادز پرو آخر تیرماه در هند رونمایی خواهند شد

وان پلاس نورد 2 5G همراه با وان پلاس بادز پرو آخر تیرماه در هند رونمایی خواهند شد

وان پلاس در خبری اعلام کرد یک محصول دیگر به نام وان پلاس بادز پرو در کنار وان پلاس نورد 2 که قرار است در 31 تیر در هند معرفی شوند اضافه شده است.
۱۴۰۰/۴/۲۰

بعد از ان که وان پلاس رونمایی و عرضه نورد 2 5G تایید کرد، اکنون با انتشار پیامی در فروم های کاربران خود خبر از عرضه جدیدترین مدل ایرباد خود یعنی وان پلاس بادز پرو داد.

این شرکت به علاوه در پیامی اعلام کرد که کاربران و منتقدان می‌توانند برای نقد و بررسی این گوشی هوشمند و ایرباد ثبت‌نام کنند و منتخبان بین تمام بررسی‌ها برنده جدیدترین گوشی هوشمند وان پلاس خواهند شد. این حرکت می‌تواند حرکتی روبه‌جلو و مثبت برای کاربران تلقی شود و انگیزه آن‌ها را برای بررسی دقیق و علمی محصولات تکنولوژی دوچندان کند.

شرکت وان پلاس البته اطلاعاتی از جدیدنرین ایرباد خود را در اختیار کاربران قرار نداده است و در هفته‌های اخیر خبری از این محصول به بیرون درز پیدا نکرد که نشان می‌دهد شاید این ایرباد فقط یک به‌روزرسانی برای وان پلاس بادز که سال قبل عرضه شد باشد و تغییرات کمی در ان دیده شود حتی ممکن است قابل چشم‌پوشی باشد.

همان طور که گفته شد وان پلاس بادز پرو شاید نسخه به‌روز و ارتقا داده شده دو محصول قبلی این شرکت یعنی وان پلاس بادز و وان پلاس بادز زد باشد که در هر صورت انتظار می‌رود برچسب قیمتی بالاتری از آن دو داشته باشد. به علاوه بر اساس انتظارات از یک محصول ارتقا داده شده، به نظر می‌رسد وان پلاس بادز پرو از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بهره ببرد. شایان ذکر است که شرکت وان پلاس در روزهای پیش رو قطعا اخبار بیشتری از این محصول در اختیار کاربران می‌گذارد. البته برای اطلاع کامل از قیمت، مشخصات فنی و زمان عرضه باید تا 22 جولای یا 31 تیر صبر کرد. 

image

 در نهایت باید به گوشی مورد انتظار وان پلاس نورد 2 5G اشاره کرد که همراه با این ایرباد معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند طبق تایید رسمی شرکت وان پلاس از نسخه بهبود یافته پردازنده دیمینستی 1200 بهره می‌برد و طبق شایعات فروش آن در 26 و 27 جولای مصادف با 4 و 5 مردادماه اغاز خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)