خانهاخبار
عکس‌هایی از ماکت‌ها و کاور‌های خانواده آیفون 13 منتشر شدند

عکس‌هایی از ماکت‌ها و کاور‌های خانواده آیفون 13 منتشر شدند

شرکت اپل به تازگی ماکت گوشی‌های خانواده آیفون 13 را که جهت کمک به شرکت‌های سازنده لوازم جانبی مانند قاب و کاور ساخته می‌شوند، به آنها تحویل داده است و عکس‌های آنها نیز در اینترنت منتشر شده‌اند.
۱۴۰۰/۴/۲۰

ماکت‌های خانواده گوشی‌های آیفون 13 از چین به بسیاری از شرکت‌های سازنده لوازم جانبی مانند قاب و کاور ارسال شده و همانطور که مشخص است، این حرکت منجر به لو رفتن عکس‌های بی‌شماری از آنها شده است. مدتی پیش عکسی از هر چهار مدل این سری از گوشی‌ها دیده بودیم و حالا عکس‌های بیشتری نیز منتشر شده‌اند.

image

 

عکس بالا توسط مارکز براونلی، یوتوبر معروف یا همان MKBHD منتشر شده‌ است؛ همه این مدل‌ها به رنگ سفید هستند و در حالی که در عکس به نظر می‌رسد که آیفون 13 معمولی از آیفون 13 پرو بزرگ‌تر است؛ اینطور نیست و به دلیل خطای دید اینگونه به نظر می‌آید. اندازه این دو گوشی یکسان بوده هر‌چند نمایشگر آنها با یکدیگر متفاوت است.

در حال حاضر می‌دانیم که تنها دو مدل پرو با نمایشگر LTPO و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهند شد و مدل‌های معمولی با همان نمایشگر پیشین ۶۰ هرتزی عرضه خواهند شد؛ اپل قصد دارد در سال آینده و با سری آیفون 14 همه گوشی‌های خود را با پنل LTPO به بازار عرضه کند.

 

چند عکس از قاب‌های طراحی شده برای این گوشی‌ها را نیز در بالا شاهد هستیم که بر روی گوشی‌های فعلی آیفون 12 قرار گرفته‌اند؛ این کاور‌ها به اندازه این گوشی‌ها هستند اما مشخصا قرارگیری جای دوربین‌ها و دکمه‌ها متناسب با سری آیفون 12 نیست.

یکی از شرکت‌های تولید کننده کاور چینی که Benks نام دارد نیز این عکس‌ها را منتشر کرده به نظر می‌رسد ماکت‌های استفاده شده برای طراحی این کاور‌ها باشد.

خانواده گوشی‌های آیفون 13 توسط فاکس‌کان و پگاتران ساخته خواهند شد؛ تولید انبوه این گوشی‌ها هنوز آغاز نشده ولی با توجه به تمایل اپل به عرضه این گوشی‌ها در ماه سپتامبر، احتمالا به زودی شاهد آغاز تولید آنها خواهیم بود. در مورد طراحی این گوشی‌ها نیز باید بگوییم که فعلا تنها ابعاد بخش‌های مختلف این گوشی‌ها به شکل دقیق لو رفته و این ماکت‌ها هم بر همان اساس ساخته شده‌اند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)