خانهاخبار
عکس‌هایی از تبلت ریلمی پد لو رفتند

عکس‌هایی از تبلت ریلمی پد لو رفتند

مدتی پیش شاهد انتشار تیزری از سوی ریلمی برای تبلت جدید خود، یعنی ریلمی پد بودیم و حالا نیز عکس‌هایی از یکی از مدل‌های اولیه آن لو رفته‌اند.
۱۴۰۰/۴/۲۰

چندی است می‌دانیم که شرکت ریلمی قصد بازگشت به بازار تبلت‌های اندرویدی را داشته و چند تیزر نیز از آن در ماه گذشته منتشر شده‌اند. حالا اما عکس‌های غیر رسمی و لو رفته‌ای از تبلت این شرکت یا همان ریلمی پد دیده می‌شود که آن را از زوایای مختلف نمایش می‌دهند.

image

متاسفانه این عکس‌ها چندان با جزئیات نیستند ولی نمایشگر و پشت دستگاه را نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد که بدنه دستگاه از جنس آلومینیوم یا فلز دیگری بوده و تنها یک بر آمدگی دوربین در پشت آن به چشم می‌خورد. لبه‌های تبلت به مانند آنچه در تیزر‌ها دیده بودیم، ظاهری تخت دارند.

دیگر عکس‌ها قسمت جلویی این تبلت را نمایش می‌دهند؛ ضخامت حاشیه‌های بالایی و پایینی برای تبلتی در این دوره و زمانه بسیار زیاد است و مطمئن نیستیم که این نسخه نهایی ریلمی پد باشد. در حال حاضر، درباره این تبلت اطلاعات چندانی نداریم؛ ولی می‌دانیم که با اندروید 11 عرضه خواهد شد و با سایر دستگاه‌های اکوسیستم ریلمی ارتباط مناسبی دارد. قرار است در آینده از لپ‌تاپ ریلمی بوک نیز رونمایی شود. شما درباره ورود ریلمی به بازار تبلت‌ها چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)