خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری گلکسی ام 21 2021 ادیشن کاملا مشابه نسل پیشین هستند

مشخصات سخت افزاری گلکسی ام 21 2021 ادیشن کاملا مشابه نسل پیشین هستند

شرکت سامسونگ و بسیاری از سازندگان دیگر در این روز‌ها از یک طرح گوشی چندین بار با نام‌های مختلف استفاده می‌کنند ولی این نخستین بار است که نسل بعدی یک گوشی هوشمند، مشخصاتی کاملا مشابه نسل پیشین خود را دارد.
۱۴۰۰/۴/۲۰

نام‌گذاری شرکت‌ها بر روی گوشی‌های هوشمند، مدتی است بسیار پیچیده شده است و بسیاری از آنها مدل‌هایی را برای عرضه در بازار‌های به خصوص عرضه می‌کنند که معمولا در سایر نقاط جهان با نام دیگری دیده می‌شوند. برخی سازندگان مانند شیائومی حتی یک گوشی را با دو نام متفاوت در یک بازار عرضه خواهند کرد! حالا به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد جا به جا کردن مرزها در این زمینه را با گوشی گلکسی M21 2021 ادیشن دارد.

پیش از این نیز این گوشی را در کنسول گوگل پلی دیده بودیم که تنها شماره مدل آن را مشخص کرد؛ در آن زمان مشخصات سخت افزاری این گوشی را نمی‌دانستیم و امکان مقایسه آن با مدل سال قبل وجود نداشت.

اما اکنون مشخصات این گوشی به طور کامل منتشر شده‌اند و بسیار تعجب برانگیز هستند؛ این گوشی هیچ تفاوتی با گلکسی M21 که در سال گذشته به بازار آمده بود ندارد! امیدواریم که این امر اشتباهی از سوی افشاگری که این اطلاعات را منتشر کرده باشد زیرا در غیر این صورت، هیچ دلیل موجهی برای عرضه این محصول توسط سامسونگ وجود ندارد.

image

تنها تفاوت این گوشی نسبت به نسل پیشین، از نوع نرم افزاری است. نسخه ۲۰۲۱ گلکسی M21 به همراه اندروید 11 به بازار خواهد آمد؛ در حالی که نسخه اصلی با اندروید 10 در دسترس کاربران قرار گرفت. البته، بد نیست بدانید که آپدیت اندروید 11 برای نسخه اصلی این گوشی نیز منتشر شده و با در نظر گرفتن این امر، این دو گوشی کاملا یکسان هستند و تنها تفاوت میان آنها، نامشان است!

احتمالا سامسونگ قصد داشته تا با استفاده از یک نام جدید، حس و حال تازه‌ای به گوشی گلکسی M21 بدهد؛ البته این حرکت معمولا به همراه یک بهبود جزئی سخت افزاری مانند دوربین، پردازنده یا نرخ نوسازی نمایشگر است. اما این شرکت کره‌ای تصمیم به سنت شکنی گرفته و همان گوشی سال قبل را بدون کوچک‌ترین تغییری، دوباره به کاربران می‌فروشد.

اگر مشتاقانه در انتظار معرفی این گوشی هستید، ممکن است از دانستن اینکه احتمالا مراسمی برای رونمایی از آن در کار نیست سرخورده شوید. مانند گوشی گلکسی M21، این گوشی نیز قرار است در بازار کشور هند عرضه شود. تاریخ عرضه آن همچنان مشخص نیست اما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال خرید آن هستید، همان گلکسی M21 معمولی را تهیه کنید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)