خانهاخبار
استیو وزنیاک: بیت کوین شگفت انگیزترین معجزه ریاضیات است!

استیو وزنیاک: بیت کوین شگفت انگیزترین معجزه ریاضیات است!

استیو وزنیاک، یکی از ‌بنیانگذار اپل، اخیرا در رویداد تلنت لند دیجیتال ۲۰۲۱، از این ارز دیجیتال به‌عنوان «شگفت انگیزترین معجزه ریاضی» یاد کرده است
۱۴۰۰/۴/۱۹

استیو وزنیاک که پیش‌تر بیت کوین را «تنها طلای دیجیتال» خوانده بود در سخنان اخیر خود در رویداد تلنت‌لند دیجیتال  ۲۰۲۱، عنوان کرد که بیت کوین از طلا بهتر است و سهولت استخراج بلاک‌های بیت کوین در مقایسه با استخراج و کشف طلا را به عنوان دلیلی برای ادعای خود مطرح کرد. با این حال او اعتراف کرد که در بیت کوین سرمایه‌گذاری نکرده است، اما عقیده دارد این رمزارز پادشاه ارزهای دیجیتال باقی خواهد ماند.

image

 

همچنین بسیاری از فعالان صنعت و تحلیل گران هم از بیت کوین به عنوان «طلای دیجیتال» یاد کرده اند، زیرا طلا و بیت کوین عرضه محدودی دارند و بنابراین به طور بالقوه ارزش خود را در بازار حفظ خواهند کرد. در حالی که طلا به دلیل عرضه فیزیکی و دشواری استخراج، محدود است، ولی به طور مشخص ۲۱ میلیون بیتکوین وجود دارد که طبق الگوریتم خاصی، استخراج همه آن تا سال ۲۱۴۰ طول خواهد کشید.

اندکی پس از اظهارات وزنیاک، ریکاردو سالیناس پلیگو، سومین مرد ثروتمند مکزیک، اعلام کرد که «کاملا درست» است که از بیت کوین به عنوان طلای جدید یاد کنیم. این بازرگان میلیاردر می گوید: «این کاملا درست است، بیت کوین طلای جدید است، اما بسیار قابل حمل تر و همچنین نگهداری از آن بسیار آسان تر از داشتن تکه های طلا در جیب شما است.»

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Reza

۱۴۰۰/۴/۱۹
ایولا به این نابغه.
کمی تاخیر داشتید در خبر.