خانهاخبار
از کاور بازی فیفا 22 با حضور کیلین امباپه رونمایی شد؛ تریلر یکشنبه منتشر می‌شود

از کاور بازی فیفا 22 با حضور کیلین امباپه رونمایی شد؛ تریلر یکشنبه منتشر می‌شود

هر ساله دو بازی فیفا و PES، عناوینی هستند که حسابی سر و صدا می‌کنند و طرفدارانشان هم متعصبانه پیگیر اخبارشان هستند. حالا کاور فیفا 22 منتشر شده و قرار است تریلر این بازی هم خیلی زود منتشر شود.
۱۴۰۰/۴/۱۹

فصل پاییز برای عاشقان فوتبال و گیم فصلی هیجان‌انگیز خواهد بود که در ان دو غول شبیه‌ساز فوتبال صنعت گیم یعنی PES و فیفا در دسترس گیمر‌ها قرار خواهد گرفت. در این راستا، الکترونیک آرتس در خبری هیجان‌انگیز اعلام کرد تریلر بازی فیفا 22 در روز یکشنبه 11 جولای یا 20 تیر منتشر و از این بازی به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

رونمایی از فیفا 22 ساعت 20 روز یکشنبه قبل از دیدار نهایی مسابقات یورو اتفاق می‌افتد که به نوبه خود باعث جذاب تر شدن این رونمایی خواهد شد. همینطور برای دومین بار، شاهد حضور کیلین امباپه، مهاجم و ستاره جوان تیم پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه در عکس کاور این بازی هستیم.

image

برای اطلاع از ویژگی ها و جزییات بیشتر از این بازی مورد ‌انتظار باید تا روز یکشنبه صبر کنیم تا مشخص شود این نسخه از این مجموعه محبوب دنیای گیم چه مشخصاتی را دارا خواهد بود. در صورت تمایل می‌توانید تریلر این بازی را روز یکشنبه ساعت 20 از طریق کانال رسمی فیفا در یوتوب تماشا کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)