خانهاخبار
هواوی نشان تجاری یک گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر را ثبت کرد

هواوی نشان تجاری یک گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر را ثبت کرد

به نظر می‌رسد هواوی نیز قصد دارد به جمع تولید کنند‌گان گوشی های خاص وارد شود.
۱۴۰۰/۴/۱۸

شرکت زد تی ایی (ZTE) در حال حاضر تنها شرکتی است که گوشی هوشمند با دوربین سلفی زیر نمایشگر در بازار عرضه می‌کند و قصد دارد به زودی نسل دوم این گوشی را نیز رونمایی و معرفی کند. البته سامسونگ هم قصد دارد این انحصار را بشکند و خبرها حاکی از آن است این غول فناوری نیز قرار است از این تکنولوژی در گلکسی فولد 3 استفاده کند. اوپو نیز در حال تحقیق برای استفاده از تکنولوژی دوربین سلفی زیر نمایشگر است. حالا اما هواوی نیز با ثبت کردن نشان تجاری یک گوشی، قصد دارد به جمع تولیدکنند‌گان گوشی‌های هوشمند با دوربین مخفی شده در زیر نمایشگر بپوندد.

با انتشار تصاویری از رندر‌های این گوشی که توسط وبسایت LETSGODIGITAL انجام شده است مشخص می‌شود که این گوشی به احتمال زیاد میان‌رده خواهد بود. طراحی دستگاه و شکل جزیره‌ای دوربین ها شباهت این گوشی را به آنر X20 SE زیاد می‌کند. البته ذکر این نکته ضروری است که این طراحی‌های اولیه از ظاهر دستگاه قرار نیست کاملا با شکل نهایی و تایید شده دستگاه مطابقت داشته باشند و حتی احتمال دارد تغییراتی اساسی را در فرم نهایی گوشی شاهد باشیم.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که نشان تجاری این دستگاه با گواهی سازمان اموال علمی چین (CNIPA) ثبت شده است که خبر از عرضه این دستگاه فقط برای کشور چین می‌دهد که البته با توجه به این که امروزه تنها بازار مورد اعتماد و اصلی برای هواوی، بازار کاربران چینی است عرضه انحصاری این دستگاه فقط برای چین چندان دور از ذهن نبود.   

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)