خانهاخبار
مشخصات پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو بار دیگر لو رفت و پردازنده اختصاصی آن‌ها تایید شد

مشخصات پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو بار دیگر لو رفت و پردازنده اختصاصی آن‌ها تایید شد

پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو نه تنها با پردازنده اختصاصی همراه می‌شوند، بلکه گویا گوگل می‌خواهد پنج سال ارائه بروزرسانی برای این گوشی‌ها را گارانتی کند!
۱۴۰۰/۴/۱۸

انتظار داریم پاییز امسال هم مثل سال‌های قبل، گوگل جدیدترین گوشی خودش را معرفی کند که گویا امسال پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو پرچمداران این شرکت خواهند بود. تا پیش از این چند منبع شنیده بودیم که گوگل می‌خواهد از تراشه اختصاصی خودش برای این گوشی‌ها استفاده کند اما اطلاعات بیشتری نداشتیم. حالا امروز، جان پراسر، مشخصات کامل این گوشی‌ها را لو داده و استفاده از چیپست اختصاصی در سری پیکسل 6 دوباره تایید شده است.

قبل از هرچیز، بگذارید از این بگوییم که بالاخره گوگل قرار است از یک باتری حجیم در گوشی‌هایش استفاده کند. پیکسل 6 با باتری ۴۶۱۴ میلی‌آمپری همراه خواهد بود و پیکسل 6 پرو نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت. 

طراحی منتصب به پیکسل 6 پرو

گوگل پیکسل 6 با یک نمایشگر ۶.۳ اینچی AMOLED همراه است و قرار است دو دوربین در بخش پشتی آن قرار بگیرد؛ یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی التراواید. رم در این گوشی نیز ۸ گیگابایتی خواهد بود و برای حافظه داخلی، دو آپشن ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی پیکسل ۶ پرو نیز قرار است نمایشگر بزرگتر ۶.۷۱ اینچی داشته باشد و آنطور که جان پروسر گفته، این نمایشگر از نوع P-OLED است. این یعنی پنل این گوشی را شرکت ال جی تامین خواهد کرد. دوربین سلفی این مدل (و احتمالا برادر کوچک‌ترش) ۱۲ مگاپیکسلی است اما در بخش پشتی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی را خواهیم داشت. حافظه رم این گوشی هم ۱۲ گیگابایتی خواهد بود و به جز حافظه‌های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی، یک مدل ۵۱۲ گیگابایتی هم حاضر خواهد بود.

هردوی این گوشی‌ها جزو اولین محصولاتی خواهند بود که با اندروید 12 به بازار عرضه می‌شود. به گفته جان پروسر، گوگل می‌خواهد حداقل ۵ سال بروزرسانی اندروید را برای این گوشی‌ها گارانتی کند که اتفاق فوق‌العاده‌ای خواهد بود. شما درباره این گوشی‌ها چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)