خانهاخبار
کیبورد شیائومی می پد 5 پیش از معرفی رسمی این تبلت دیده شد

کیبورد شیائومی می پد 5 پیش از معرفی رسمی این تبلت دیده شد

مدتی است که شایعاتی درباره بازگشت شیائومی به بازار تبلت‌ها می‌شنویم و حالا عکس‌های یک قاب که دارای کیبورد و قلم استایلس بوده و برای تبلت جدید این شرکت ساخته شده است، لو رفته‌اند.
۱۴۰۰/۴/۱۷

چندی است شایعات فراوانی درباره تبلت بعدی شیائومی و بازگشت این شرکت چینی به بازار تبلت‌های اندرویدی می‌شنویم؛ حالا نیز عکس‌هایی از یکی از لوازم جانبی تبلت شیائومی می پد 5 که یک کیبورد کاور است، لو رفته‌اند.

این عکس‌ها برای دریافت گواهی از سازمان CNIPA کشور چین گرفته شده‌اند و این کیبورد کاور را به همراه قلم استایلس خود از زوایای مختلف نمایش می‌دهند. این کیبورد کاور دارای جایگاه مخصوصی برای قلم استایلس بوده ولی دارای ترک‌پد نیست و ظاهر جمع و جوری دارد.

مشخصات لو رفته از شیائومی می پد 5 به این اشاره می‌کردند که این تبلت از باتری ۸۵۲۰ میلی آمپری و دوربین سه‌گانه‌ای استفاده خواهد کرد که مشابه سری گوشی‌های می 11 است. شایعاتی نیز درباره مدل می پد پرو وجود دارد که قرار است با نمایشگر با رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به بازار می‌آید. مدل معمولی از پردازنده اسنپدراگون 870 و مدل پرو احتمالا از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 1200 استفاده خواهد کرد.

image

 

تبلت‌های جدید شیائومی می پد 5 قرار است در اواخر این ماه به بازار عرضه شوند؛ شما درباره آنها چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)