خانهاخبار
گوشی‌های موتورولا اج 20 و اج 20 پرو گواهی TENAA را دریافت کردند

گوشی‌های موتورولا اج 20 و اج 20 پرو گواهی TENAA را دریافت کردند

دو گوشی جدید از موتورلا موفق به دریافت گواهی TENAA شده‌اند و برخی از مشخصات کلیدی آن نیز تایید شده‌اند که در ادامی نگاهی به آنها خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۴/۱۷

دو گوشی جدید از شرکت موتورولا با شماره مدل‌های XT2143-1 و XT2153-3 موفق به دریافت گواهی TENAA شده‌اند. مشخصات سخت افزاری این گوشی‌ها که به نظر می‌آید موتورولا اج 20 و اج 20 پرو باشند نیز تایید شده‌اند.

نسخه معمولی یا همان موتورولا اج 20 پردازنده‌ای با قدرت ۲.۴ گیگاهرتز دارد که مشابه پردازنده اسنپدراگون 778G است؛ نسخه پرو نیز با دوربینی با لنز پریسکوپی عرضه خواهد شد و پردازنده آن قدرت ۳.۲ گیگاهرتز را دارد که مشابه اسنپدراگون 870 است.

 

موتورولا اج 20 در سه نسخه با رم و حافظه داخلی متفاوت در کشور چین عرضه خواهد شد؛ این نسخه‌ها شامل رم ۱۲/۸/۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲/۲۵۶/۱۲۸ گیگابایتی هستند. معمولا TENAA رزولوشن دوربین اصلی را نیز مشخص می‌کند، اما اینبار تنها به اینکه رزولوشن این دوربین بیشتر از ۸ مگاپیکسل است اشاره کرده است.

در عکس‌های منتشر شده می‌بینیم که موتورولا اج 20 دارای سه لنز دوربین است که به شکل عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. نسخه دیده شده در عکس به رنگ مشکی است اما گفته می‌شود این گوشی حداقل در ۵ رنگ دیگر نیز عرضه خواهد شد.

در سوی دیگر، موتورولا اج 20 پرو قرار است تقش پرچمدار جدید این شرکت را داشته باشد. طراحی اصلی این گوشی مشابه اج 20 است و تنها تفاوت میان آنها، لنز مربعی شکل دوربین پریسکوپی است. رم و حافظه داخلی این گوشی نیز مشابه اج 20 است اما هنوز اطلاعات دقیقی از دوربین‌ها در دسترس نداریم.

 

این گوشی‌ها دارای نمایشگر‌های اولد و دکمه اختصاصی دستیار گوگل خواهند بود؛ البته موتورولا احتمالا به کاربران چینی اجازه خواهد داد تا از این دکمه به عنوان میان‌بری برای باز کردن اپلیکیشن‌های دیگر نیز استفاده کنند یا حتی با آن NFC گوشی را برای پرداخت هوشمند فعال کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)