خانهاخبار
شیائومی می میکس 4 دوربین کاملا مخفی در زیر نمایشگر خواهد داشت؟

شیائومی می میکس 4 دوربین کاملا مخفی در زیر نمایشگر خواهد داشت؟

اگرچه می 11 الترا همین حالا هم بهترین گوشی شیائومی است اما این شرکت همچنان در حال آماده سازی یک گوشی فوق العاده دیگر است که قرار است شیائومی می میکس 4 باشد.
۱۴۰۰/۴/۱۷

شیائومی چند سالی است که روی دوربین‌های زیر نمایشگر کار می‌کند و حتی به پنل‌هایی با این فناوری هم UPC (مختصر شده عبارت Under Panel Cameras) گفته می‌شود. اما این شرکت هنوز هیچ گوشی با این نوع نمایشگر به بازار عرضه نکرده است. گوشی شیائومی می 10 الترا قرار بوده اولین گوشی شیائومی باشد که با این نمایشگر عرضه می‌شود اما این اتفاق نیفتاد و حتی شیائومی می 11 الترا هم همچنان دوربین سلفی را بیرون از نمایشگر دارد. حالا اما شایعه‌ای پخش شده که شیائومی می میکس 4 قرار است بالاخره اولین گوشی شیائومی باشد که با این فناوری همراه است. آیس یونیورس، عقیده دارد که شیائومی توانسته راهی پیدا کند که دوربین سلفی را به شکل کامل در زیر نمایشگر مخفی کند!

رندری منتصبه به شیائومی می میکس 4 و دوربین قرار گرفته در زیر نمایشگر آن

آنطور که گفته شده، دوربین سلفی این گوشی کاملا مخفی از دید خواهد بود و حتی حین کار کردن با گوشی هم دیده نخواهد شد. البته یک شایعه دیگر در این زمینه گفته اگرچه این دوربین مخفی خواهد بود اما رزولوشن پنل نمایشگر برای اینکه مخفی بودن به نحو احسنت انجام شود، روی 1080p+ تنظیم خواهد شد. این پنل هم گویا توسط شرکت Huaxing Optoelectronics ساخته خواهد شد.

همچنین اگرچه شیائومی پتنتی برای نمایشگری با چهار سمت خمیده دارد اما می میکس 4 همچنان نمایشگری با خمیدگی در دو سمت چپ و راست خواهد داشت تا در هزینه ساختش صرفه‌جویی شود. با تمام این‌ها، این گوشی همچنان از شیائومی می 11 الترا گران‌تر خواهد بود که برای مقایسه، باید بگوییم می 11 الترا در چین با قیمت حدود ۹۳۰ دلار و در اروپا با قیمت ۱۲۰۰ یورو عرضه شده بود.

یک طراح خوش‌ذوق به نام HoiINDI نیز بخش پشتی این گوشی را طراحی کرده که نمایشگر دوم در کنار دوربین‌ها نشان می‌دهد. این دوربین‌ها و همچنین نمایشگر دوم قرار گرفته در پشت این رند‌رها، بزرگ‌تر از چیزی هستند که در شیائومی می 11 الترا دیده بودیم.

شیائومی ممکن است گوشی می میکس 4 را در کنار رابط کاربری MIUI 13 در ماه اوت یا همان اواسط مرداد ماه، معرفی کند. انتظار می‌رود این گوشی از UWB یا همان الترا واید بند هم پشتیبانی کند. پردازنده این محصول هم اسنپدراگون 888 خواهد بود و یک باتری 4500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژر 120 واتی سیمی و 80 واتی بی‌سیم را هم در این گوشی خواهیم دید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)