خانهاخبار
مشخصات اصلی گلکسی اس 21 FE بار دیگر لو رفت

مشخصات اصلی گلکسی اس 21 FE بار دیگر لو رفت

مشخصات گلکسی S21 FE در تصویری از تاییدیه TENAA و قبل از رونمایی اصلی در دسترس همه قرار گرفت.
۱۴۰۰/۴/۱۶

گوشی مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 FE یا همان نسخه طرفداران Galaxy S21، در هفته‌های اخیر، حسابی مورد توجه خبرگزاری‌های مختلف بوده است و شایعات بسیاری از آن به گوش رسیده است.

حالا اما این گوشی برای دریافت گواهی TENAA که یک گواهینامه چینی است، اقدام کرده و در همین راستا، برخی از مشخصات این گوشی لو رفته است. در عکس زیر می‌توانید این مشخصات را ببینید که البته هنوز کامل نیست اما حداقل دید خوبی از این گوشی به ما می‌دهد. در هر صورت اینطور که پیداست، اخبار پیرامون این گوشی تمامی ندارد و همچنان در هفته‌های پیش رو، شاهد اخبار و حواشی مختلف در مورد این گوشی خواهیم بود.

image

 

بر اساس تصویر منتشر شده، نمایشگر گلکسی اس 21 FE از نوع AMOLED و 6.4 اینچی است که از نرخ بروزرسانی 120 هرتزی بهره می‌برد. منبع تغذیه این دستگاه نیز یک باتری 4370 میلی‌امپری هست که البته این مقدار ظرفیت حداقل ظرفیت این باتری است و می‌توان نتیجه گرفت این باتری در حالت عادی 4500 میلی‌امپری خواهد بود.

ابعاد گلکسی اس 21 FE نیز از قرار معلوم ۱۵۵.۷×۷۴.۵×۷.۹ میلی‌متر است که به نظر می‌رسد از گلکسی اس 20 FE با ابعاد ۱۵۹.۸×۷۴.۵×۸.۴ میلی‌متر کوچک‌تر باشد که البته این تفاوت در اندازه، به خاطر تفاوت در اندازه نمایشگر است.

image

در نهایت از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از 5G و دو سیم کارت اشاره کرد. همچنین روی گلکسی اس 21 FE قرار است اندروید 11 نصب شده باشد در حالی که می‌توانست که حالا که انقدر دیر به بازار عرضه می‌شود، با اندروید 12 همراه باشد. شما درباره گلکسی اس 21 FE چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)