خانهاخبار
هواوی nova 8i معرفی شد، میان رده ای جذاب با سرعت شارژ بالا

هواوی nova 8i معرفی شد، میان رده ای جذاب با سرعت شارژ بالا

شرکت هواوی بعد از مدت‌ها یک گوشی با پردازنده اسنپدراگون معرفی کرده که هواوی نووا 8i نام گرفته است.
۱۴۰۰/۴/۱۶

بعد از معرفی چهار گوشی سری نووا 8 توسط هواوی که شامل مدل‌های نووا 8 ۵جی، نووا 8 پرو ۴جی، نووا 8 پرو ۵جی و نووا 8 SE می‌شدند، این شرکت حالا یک گوشی جدید هم به این سری اضافه کرده که هواوی نووا 8i نام دارد.

image

 

این گوشی میان رده از صفحه نمایش 6.67 اینچی فول‌اچ‌دی بهره گرفته است که هواوی آن را Edgeless Display می‌نامد. این صفحه نمایش از طرفین تنها 1.3 میلیمتر حاشیه دارد و از بالا نیز تنها 1.35 حاشیه دارد. در سمت چپ بالای نمایشگر یک حفره وجود دارد که میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

image

 

در قاب پشتی نمایشگر چهار دوربین قرار گرفته است که در حالت جزیره‌ای در کنار هم قرار گرفته‌اند. این چهار دوربین از دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. براساس ادعای هواوی، قاب پشتی حالت انحنای 4D دارد و لبه های مهندسی شده آن باعث تجربه کاربری بهتر و لمس دقیق تر می‌شود.

image

قلپ تپنده این دستگاه از پردازنده میان‌رده کوالکام اسنپدراگون 662  تشکیل شده است و در دو نسخه با رم 6 و 8 گیگابایتی با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. نرم‌افزار این دستگاه نیز از اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 11 است. از دیگر مشخصات هواوی نووا 8i می‌توان به باتری 4300 میلی‌آمپری اشاره کرد که توسط شارژر 66 واتی هواوی از 0 تا 60 درصد تنها در 17 دقیقه شارژ می‌شود. شارژ کامل این باتری هم  در 38 دقیقه امکان‌پذیر است که روی کاغذ بسیار عالی تلقی می‌شود. همچنین سنسور اثر انگشت nova 8i در سمت راست آن و در زیر دکمه پاور قرار گرفته است.

image

این دستگاه در سه رنگ نقره‌ای مهتابی،آبی بین ستاره‌ای و مشکی براق عرضه خواهد شد. در حال حاضر، پیش فروش هواوی نووا 8i با کانفیگ رم 8 و حافظه 128 تنها در مالزی در حال انجام است. به نظر می‌رسد هواوی با ارائه nova 8i قصد دارد تسلطش را روی بازار میان‌رده های قوی تثبیت کند و جایگاهش را در این بازار تقویت کند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)