خانهاخبار
گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز فعال ANC در راه است

گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز فعال ANC در راه است

بر اساس جدیدترین ادعا‌های ICE UNIVERSE گلکسی بادز 2 با حذف نویز فعال عرضه خواهد شد
۱۴۰۰/۴/۱۶

بر خلاف شایعات قبلی که حاکی از آن بود که گکسی بادز 2 قابلیت حذف نویز فعال را ندارد، ICE UNIVERSE با اشتراک گذاری تصویری از صفحه نرم‌افزاری گلکسی بادز 2 این ادعا را رد و وجود این قابلیت را تایید کرد.

هم اکنون در کنار گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز لایو شاهد حضور قابلیت ANC در گلکسی بادز 2 نیز هستیم در حالی که در گلکسی بادز و بادز پلاس تنها شاهد قابلیت کم کردن شدت صدا بودیم.

image

گلکسی بادز 2 با محافظ گوش‌های سیلیکونی همراه است که به خودی خود جلوی ورود صداهای بیرون به گوش را می‌گیرد. ایجاست که حالت آمبیانس با فعال کردن میکروفون‌ها به کار می‌آید تا صدای محیط را به گوش کاربر برساند. این قابلیت در حین مکالمه حضوری با افراد بسیار کارامد خواهد بود. به علاوه این ایرباد دارای بیس بهتری نسبت به نسخه قبلی خواهد بود تا نشان دهد سامسونگ در جهت جبران باس ضعیف گلکسی بادز قدم برداشته است و می‌خواهد تجربه موسیقیایی کاربر را بهبود بخشد.

در نهایت باید به قیمت این ایرباد اشاره کرد که  بر اساس اخرین شایعات و اخبار قیمتی بین 150 تا 170 دلار در ایالات محتده و 180 تا 200 یورو در اروپا خواهد داشت. با توجه با قیمت گذاری سامسونگ روی گلکسی بادز 2 باید شاهد امکانات و پیشرفت های قابل توجه  از سوی این غول فناوری باشیم. شایان ذکر است گلکسی بادز 2 درکنار خانواده گوشی‌های تاشو سامسونگ و نسل جدید گلکسی واچ در تاریخ 20 مرداد رونمایی و معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)