خانهاخبار
سامسونگ گلکسی اس 22 الترا نیز با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

سامسونگ گلکسی اس 22 الترا نیز با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

مدتی پیش شنیده بودیم که احتمالا نسخه الترا گوشی سامسونگ گلکسی اس 22، به همراه دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به بازار خواهد آمد، اما حالا گزارشاتی منتشر شده که ادعا می‌کنند این گوشی نیز با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۴/۱۵

پیش از این، شنیده بودیم که گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 الترا احتمالا همراه با سنسور دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی این شرکت به بازار خواهد آمد؛ اما گزارشات جدید خبر از این می‌دهند که رزولوشن دوربین اصلی این گوشی نسبت به نسل قبل تغییری نخواهد کرد. حالا افشاگار معروف محصولات سامسونگ یعنی Ice Universe نیز این گزارش را تایید کرده و می‌گوید این شرکت کره‌ای فعلا برنامه‌ای برای دامن زدن به جنگ مگاپیکسل‌ها را ندارد.

image

 

سامسونگ بنا دارد به جای استفاده از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی، از نسخه بهبود یافته سنسور فعلی ایزوسل HM3 خود استفاده کند. متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که این سنسور از چه لحاظ ارتقا یافته و بهبودهای صورت گرفته شامل چه چیزهایی هستند.

مشخص نیست که آیا سامسونگ توان تولید یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی با کیفیت مد نظر خود را نداشته یا به این نتیجه رسیده که هنوز از پتانسیل سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی خود، به طور کامل استفاده نکرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)