خانهاخبار
مدیر بخش تولید HMD: یک پرچمدار جدید از نوکیا در راه است

مدیر بخش تولید HMD: یک پرچمدار جدید از نوکیا در راه است

این مقام شرکت HMD در خبری اعلام کرد پرچمدار جدید نوکیا با قابلیت 5G در روز 20 ابان معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۴/۱۵

بر اساس گزارشی از وبسایت خبری چینی ITHOME، ژانگ یوچنگ، مدیر بخش تولید شرکت فناوری HMD، اعلام کرده که این شرکت در حال آماده‌سازی یک پرچمدار 5G نوکیا است که در تاریخ 20 آبان که روز خرید در چین است، در این کشور عرضه خواهد شد. شایان ذکر است مدیر تولید HMD از ارائه جزییات دیگر از این محصول اجتناب کرده است و حتی نام این محصول نیز مشخص نیست.

البته در حال حاضر تمام توجه این شرکت روی سری X به خصوص عرضه نوکیا X50 است. انتظار می‌رود نوکیا X50 از یک دوربین 108 مگاپیکسلی و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 775 بهره ببرد. از دیگر مشخصات پیش بینی شده برای این دستگاه می‌توان به استفاده از لنز کارل زایس برای دوربین‌های اصلی، تله‌فوتو و فوق‌عریض، صفحه نمایش 2K با نرخ بروزرسانی 120 هرتزی و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این مشخصات به طور قطع از مشخصات دیگر محصولات عرضه شده این شرکت تا به امروز مانند نوکیا X10 و نوکیا X20 قویتر خواهد بود ولی نمی‌تواند در حد یک پرچمدار ظاهر شود.

image

بر اساس شایعه ای دیگر، نوکیا X70 از یک سنسور اختصاصی بهره می‌برد که توسط شرکت Nokia Technology طراحی شده است. وجود این سنسور هم مایه خوشحالی و هم مایه نگرانی است زیرا پیش‌تر ساخته‌های این شرکت را در گوشی نوکیا 9 دیده بودیم که عملکرد درخشانی نداشت. حتی شرکت مادر سازنده این سنسورها که LIGHT نام داشت نیز از بازار گوشی‌های موبایل خارج شده است. در هر صورت امیدواریم نوکیا از اشتباهات گذشته درس گرفته باشد و محصولی رقابتی در دنیای عکاسی موبایل‌ها به بازار عرضه کند

در اخر، باید اشاره کرده هنوز مدت زمان طولانی تا معرفی پرچمدار گفته شده باقی مانده است و از همین رو، قطعا در ماه‌های پیش رو اطلاعات بیشتری لو خواهد رفت و بیشتر با آن آشنا خواهیم شد. شما در مورد اینکه نوکیا روی پرچمدار جدیدی کار می‌کند چه فکر می‌کنید؟ آیا این شرکت این بار می‌تواند پرچمدار موفقی به بازار عرضه کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)