خانهاخبار
سامسونگ گوشی اقتصادی گلکسی F22 را معرفی کرد

سامسونگ گوشی اقتصادی گلکسی F22 را معرفی کرد

شرکت سامسونگ گوشی گلکسی A22 را ری‌برند کرده و تحت نام سامسونگ گلکسی F22 در کشور هند و با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار معرفی کرد.
۱۴۰۰/۴/۱۵

شرکت سامسونگ امروز از جدیدترین گوشی اقتصادی خود یعنی گلکسی F22 در کشور هند پرده برداشت. این شرکت کره‌ای، در اصل همان گوشی گلکسی A22 را ری‌برند کرده و تحت سری F در بعضی از کشورهای آسیایی عرضه کرده است. از بین کانفیگ‌هایی که گلکسی A22 در آن‌ها عرضه می‌شد نیز دو کانفیگ برای گلکسی F22 در نظر گرفته است. جدا از این‌ها، مشخصه‌های اصلی این گوشی اقتصادی، پردازنده هلیو G80، دوربین چهارتایی و نمایشگر Super AMOLED را شامل می‌شود.

دوربین‌های گلکسی F22 تفاوتی با گلکسی A22 ندارند

سامسونگ گلکسی F22 از یک جنبه ظاهری هم با گلکسی A22 متمایز است که آن پنل بخش پشتی و رنگ‌بندی‌های اختصاصی این گوشی است. گلکسی F22 در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود که بخش پشتی آن، ظاهر پلی‌کربناتی دارد و با ظاهر شبه شیشه در گلکسی A22 متفاوت است. اما این تفاوت‌ها را که کنار بگذاریم، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید، تفاوتی با A22 ندارند. دو دوربین ۲ مگاپیکسلی که یکی برای سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره است و دیگری برای عکاسی ماکرو نیز با A22 یکسان هستند.

درون این گوشی یک باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته که به نظر مشخصه اصلی گلکسی F22 به شما می‌آید.

نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED هم رزولوشن HD+ دارد و نرخ تجدید ۹۰ هرتزی را ارائه می‌کند. همچنین از آن‌جایی که این گوشی محصولی اقتصادی است، سنسور اثر انگشت به جای قرار گیری در زیر نمایشگر، با دکمه پاور ادغام شده است. 

آبی و مشکی، تنها رنگ‌هایی هستند که گلکسی F22 در آن‌ها عرضه می‌شود

گلکسی F22 قرار است در دو کانفیگ ۴/۶۴ و ۶/۱۲۸ برای به ترتیب رم و حافظه داخلی، به بازار عرضه شود. هر مدلی که انتخاب کنید نیز همچنان درگاه کارت حافظه microSD را خواهید داشت. همچنین در این گوشی جا برای قرار گیری دو سیم کارت هم وجود دارد. مدل پایه گلکسی F22 با قیمت حدود ۱۷۰ دلار و مدل رده بالا با قیمت حدودی ۱۹۵ دلار همراه است و تاریخ عرضه آن‌ها نیز ۲۲ تیرماه خواهد بود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)