خانهاخبار
سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 نسخه تام برون خواهد داشت و احتمالا این شکلی خواهد بود

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 نسخه تام برون خواهد داشت و احتمالا این شکلی خواهد بود

سامسونگ برای گوشی‌های تاشو خود، تا به حال دوبار با تام برون همکاری داشته که موفق هم بوده‌اند. حالا خبر رسیده که گلکسی زد فلیپ 3 نیز قرار است نسخه تام برون داشته باشد و یک طراح خوش ذوق، رندرهایی از این گوشی با طراحی‌های خاص تام برون ساخته است.
۱۴۰۰/۴/۱۵

سال گذشته تمامی گوشی‌های گلکسی زد فلیپ نسخه تام برون در مدت زمان کمی به فروش رسیدند و استقبال خیلی خوبی از آن شد. پس از آن نسخه تام برون گلکسی زد فولد 2 هم محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. این گوشی‌ها با تعداد بسیار محدودی تولید و به فروش رسیدند اما با این وجود توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کردند. سامسونگ تنها برای کره جنوبی ۵۰۰۰ نسخه از آن را تولید کرد؛ اما ۲۳۰٫۰۰۰ درخواست از سمت افرادی دریافت کرد که قصد داشتند گوشی گلکسی زد فولد 2 نسخه تام برون را خریداری کنند! این سبک محصولات به جای تمرکز بر افزایش میزان فروش، بیشتر به منظور افزایش محبوبیت طراحی شده و در نهایت جز خبرسازترین گوشی‌های هوشمند به شمار می‌روند. حالا سامسونگ در نظر دارد که گلکسی زد فلیپ 3 را هم در نسخه تام برون به بازار عرضه کند.

همکاری‌های گذشته بین تام برون و سامسونگ با موفقیت روبه‌رو شد و احتمالا به همین دلیل هم هست که سامسونگ می‌خواهد دوباره همکاری با تام برون برای ساخت گوشی داشته باشد. بر طبق گزارش LetsGoDigital، سامسونگ نسخه تام برون گلکسی زد فلیپ 3 را در سال جاری طراحی و به تولید رسانده است. همچنین در این گزارش گفته شده که سامسونگ برای هر نسل از گوشی‌های تاشو خود، تنها یک نسخه ویژه تولید می‌کند که این نکته نشان می‌دهد هرگز گوشی‌ تحت عنوان گلکسی زد فولد 3 نسخه تام برون نخواهیم داشت.

در هر صورت، تصاویر بالا، طراحی احتمالا نسخه تام برون از گلکسی زد فلیپ 3 را نشان می‌دهد. نسخه‌های تام برون معمولا طراحی خاکستری رنگی دارند که سه‌رنگ اختصاصی این برند که بی شباهت به پرچم فرانسه نیست نیز روی آن حک می‌شود. با توجه به رنگ بندی‌های همیشگی تام برون، بنظر می‌رسد این رندرهای ساختگی، کاملا دقیق باشند.

گلکسی زد فلیپ 3 امسال قرار است نمایشگر بیرونی ۱.۱ اینچی داشته باشد که اندازه‌ای بزرگ‌تر از نسخه‌های قبلی خود دارد. این نمایشگر هم احتمالا با شیشه‌ای مشکی روی آن پوشیده شده و یک طراحی دو رنگ ایجاد می‌کند. انتظار می‌رفت نمایشگر بیرونی این گوشی از قابلیت Always On برخوردار باشد، اما طبق شایعات این قابلیت در این نسخه قرار نخواهد گرفت. 

برخی از مشخصات فنی شایع شده در مورد گوشی گلکسی زد فلیپ 3 نسخه تام برون شامل چیپست اسنپدراگون 870، هشت گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، رابط کاربری One UI 3.1 با پشتیبانی DeX، باتری 3،273 میلی آمپری، شارژ سیمی 15 واتی و شارژ بی‌سیم 9 واتی است.

در مورد دوربین ها، به نظر می‌رسد دوباره شاهد دوربین دوگانه ۱۲+۱۲ مگاپیکسلی با لنزهای عریض و فوق عریض خواهیم بود و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را هم در نمایشگر داخلی گوشی خواهیم دید. با این تفاسیر، مشخصات دوربین‌ها نسبت به نسل قبلی تفاوتی ندارد اما امیدواریم شاهد سنسورهای جدیدی باشیم تا کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری کمی بهتر شود.

این گوشی نسخه خاص تنها نخواهد بود! نسخه‌های تام برون همراه با ساعت هوشمند و ایربادهای اختصاصی عرضه می‌شوند که این یعنی گلکسی واچ 4 یا گلکسی واچ 4 کلاسیک به همراه گلکسی بادز 2 در کنار این گوشی قرار خواهند گرفت. ساعت هوشمند قرار گرفته هم احتمالا با یک بند سفارشی همراه می‌شود و گلکسی بادز 2 برای باکس شارژ خود یک رنگ آمیزی اختصاصی دریافت می‌کند. می‌توانید انتظار چند هدیه دیگر مانند شارژرهای سفارشی‌، کابل‌ها، کیس‌ها و ... را در بسته‌بندی نسخه تام برون گلکسی زد فلیپ 3 داشته باشید.

نسخه تام برون از گلکسی زد فولد 2

اگر این پکیج بنظر شما جذاب است، باید هشدار دهیم که این بسته قیمت گرانی هم خواهد داشت. نسخه تام برون گلکسی زد فلیپ با قیمت ۲۴۸۰ دلار به فروش رسید که این مبلغ بیشتر از هزینه گوشی + ساعت + هدفون بود!

خود گوشی گلکسی زد فلیپ 3 نیز می‌تواند 20 درصد ارزان‌تر از مدل فعلی باشد در حالی که گلکسی واچ 4 کلاسیک همان قیمت قبل را دارد. ممکن است گلکسی بادز 2 هم گران‌تر از گلکسی بادز پلاس باشد که قرار است جایگزین آن شود. این نسخه محدود ارزان نخواهد بود و حتی اگر پول هم داشته باشید احتمال این وجود دارد که تعداد خریداران بیشتر از تعداد گوشی تولید شده باشد و نسخه تام برون، گیرتان نیاید. شما در این زمینه و در مورد این همکاری‌ها چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)