خانهاخبار
پیش فروش پرچمدار جدید سونی اکسپریا 1 III با قیمتی گران‌تر از رقبا آغاز شد!

پیش فروش پرچمدار جدید سونی اکسپریا 1 III با قیمتی گران‌تر از رقبا آغاز شد!

سونی بالاخره پیش‌فروش پرچمدار رده بالای جدیدش یعنی اکسپریا 1 III را آغاز کرده و همانطور که انتظار می‌رفت، قیمت بالایی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.
۱۴۰۰/۴/۱۵

با معرفی سونی اکسپریا 1 III در 25 فروردین سال 1400، سونی جدیدترین سری گوشی های خود را به کاربران ارائه کرد. در این راستا، کاربران و طرفداران سونی منتظر خبر نحوه عرضه و فروش این سری شده بودند که هم اکنون بر اساس جدیدترین اخبار، پیش فروش این محصولات با برچسب قیمتی 1300 دلار آغاز شده و از 21 مرداد ماه هم به کسانی که پیش‌خرید کرده بودند، ارسال خواهند شد.

شایان ذکر است که این قیمت پیش فروش صد دلار گران‌تر از نسل قبلی یعنی اکسپریا 1 II به شمار می‌رود که البته این نحوه فروش هم بخشی از استراتژی های این غول فناوری است. در مقایسه با سایر پرچمداران سایر شرکت‌ها مانند پرچمدار اپل، آیفون 12 پرو مکس که پیش فروشش را با قیمت 1099 دلار اغاز کرد و  پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 الترا با پیش فروش 1199 دلاری، قیمت بالای پیش فروش این گوشی رده بالا بیش از بیش به چشم می‌آید. البته طبق گفته‌های سونی، کاربران در مقابل این قیمت بالا امکانات بسیار زیادی مانند صفحه نمایش باکیفیت و عمر باتری طولانی را در گوشی های خود دریافت می‌کنند.

image
 

از مشخصات این پرچمدار می‌توان به صفحه نمایشی 6.5 اینچی 4K با نرخ بروزرسانی 120 هرتزی اشاره کرد که این پنل را به نمایشگری ایده‌آل برای گیمینگ مبدل می‌سازد. طبق ادعای سونی، این صفحه نمایش می‌تواند یک میلیارد رنگ را هم نمایش دهد و از نوع ۱۰ بیتی است. قلب تپینده این دستگاه پردازنده رده بالا کوالکام اسنپدراگون 888 است که در کنار رم 12 گیگابایتی، وظیفه پردازش را برعهده دارد. این پردازنده از یک باتری 4500 میلی‌آمپری تغذیه می‌کند.

مشخصات دوربین این پرچمدار روی کاغذ بسیار قابل توجه است. در بخش پشتی شاهد دوربین چهارتایی این گوشی هستیم که شامل سه دوربین 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی از نوع ToF است. این دوربین‌ها فواصل کانونی فوق عریض، عریض و تله‌فوتو را پوشش می‌دهند و دوربین ToF هم برای تشخیص عمق به کار می‌رود.

image

 

نکته جالب‌تر اینکه دوربین تله‌فوتو این گوشی، زوم متغیر دارد و زوم ۳ برابری و ۴.۴ برابری اپتیکال را ممکن می‌سازد. در نهایت از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حافظه داخلی اکسپریا 1 III اشاره کرد که در دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شده و پشتیبانی از کارت حافظه microSD هم در این محصول وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)