خانهاخبار
سامسونگ قصد دارد گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 را تا ماه آینده عرضه کند

سامسونگ قصد دارد گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 را تا ماه آینده عرضه کند

شش ماه بعد از رویداد معرفی محصولات سامسونگ، این غول فناوری قصد دارد گجت های متعددی مانند گلکسی زد فولد 3،گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی واچ را روانه بازار کند.
۱۴۰۰/۴/۱۴

بر اساس تصویری افشا شده توسط اکانت توئیتری FrontTron، سامسونگ در نظر دارد رویداد بعدی خود را مختص گوشی‌های تاشو جدید خود برگزار کند که پیشتر برای 3 اوت یا 13 مرداد برنامه ریزی شده بود. اما حالا به نظر می‌رسد که این رویداد ۸ روز تاخیر خورده و در 11 اوت یا 21 مرداد ماه برگزار خواهد شد و آن موقع گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 را در کنار گلکسی واچ 4 خواهیم دید. شایان ذکر است که این رویداد احتمال دارد به صورت انلاین و زنده پخش شود.

بر اساس این اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد زمان عرضه این محصولات هم در همان ماه مرداد باشد که پس از وقفه‌ای طولانی برای عرضه آماده شده‌اند.

image

البته با توجه به اطلاعاتی که از خانواده گوشی‌های تاشو سامسونگ به گوش می‌رسد، تفاوت چندانی با نسل قبلی خودش ندارد و فقط ممکن است تغییراتی در قیمت ان به وجود آید. در این راستا، برخی شایعات خبر می‌دهند که تفاوت این دو نسل ممکن است فقط در زمینه ضد آب بودن و چند ارتقای محدود باشد.

همچنین همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، در کنار این دو گوشی تاشوی جدید، گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک هم معرفی می‌شوند. گجت دیگری که در این تصویر به آن اشاره شده است گلکسی بادز 2 است که می‌تواند نسل جدید ایربادهای سامسونگ باشد و اتفاقا اطلاعات کاملی از جمله رنگ‌بندی آن و مشخصات فنی‌اش قبلا لو رفته است.

در آخر، هنوز شاهد اشاره مستقیمی از طرف سامسونگ درباره نسخه FE از گلکسی اس 21 نیستیم که این یعنی هنوز سامسونگ برنامه زمان‌بندی مشخصی برای عرضه این گوشی ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)