خانهاخبار
ویوو هم می‌خواهد به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو بپیوندد

ویوو هم می‌خواهد به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو بپیوندد

شرکت فناوری ویوو احتمال دارد با عرضه گوشی تاشوی خود وارد رقابت های گوشی های تاشو شود.
۱۴۰۰/۴/۱۴

ماه‌ها و روزهای پیش رو، هواداران گوشی‌های تاشو را حسابی هیجان زده خواهد کرد: از طرفی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 قرار است در هفته های پیش رو عرضه شود و از طرف دیگر، ممکن است شرکت گوگل «پیکسل فولد» را در ایندی ای نزدیک معرفی کند. حالا اما خبر رسیده که ویوو هم به جمع رقابت‌کنندگان گوشی‌های تاشو خواهد پیوست و امسال شاهد اولین گوشی تاشو ویوو خواهیم بود.

image

 

براساس گفته‌های ICE UNIVERSE که خبرهای محرمانه شرکت‌ها را افشا می‌کند، گوشی ویوو نکس فولد قرار است تا قبل از پایان سال میلادی جاری معرفی شود. البته این او همچنین افزود که گوشی ویوو نکس 5 که قبلا معرفی شده بود امسال عرضه نخواهد شد.

در خبری دیگر، راس یانگ که دسترسی قابل توجهی به خبرهای محرمانه شرکت‌ها دارد، گفته است که نکس فولد تا ژانویه سال 2022 (دی 1400) رونمایی نخواهد شد. او در ادامه افزود این گوشی به بزرگترین موبایل تاشو از نظر اندازه پنل نمایشگر خواهد بود.

بر اساس اطلاعات موجود،گوشی جدید ویوو بین بازه زمانی اواخر سال 2021 و شروع سال جدید میلادی رونمایی خواهد شد. البته ممکن است این محصول در سال 2021 معرفی و فروشش در سال 2022 اغاز شود.

 

image

 

پیش بینی می‌شود ویوو نکس فولد دارای بزرگترین پنل نمایشگر در بین فبلت‌های تاشو مثل شیائومی می میکس فولد 8.01 اینچی باشد.

با عرضه ویوو نکس فولد مرز بین گوشی های تاشو و تبلت‌ها کمرنگ خواهد شد که در واقع یکی از اهداف این دسته از محصولات به شمار می‌رود. متاسفانه در این مقطع زمانی اطلاعات دیگری از ویوو نکس فولد در دسترس نیست ولی در ماه های آتی قطعا شاهد نشر اخبار بیشتری از این فبلت تاشو خواهیم بود. با توجه به این که مشخصات این محصول انتظار می‌رود بالا رده باشد، قیمت نهایی این گوشی نیز به احتمال فراوان بالا خواهد بود.

در حال حاضر، تمام توجهات به سمت گوشی‌های تاشو سامسونگ مانند گلکسی زد فلیپ 3 با صفحه نمایش 6.7 اینجی و گلکسی زد فولد 3 با صفحه نمایش 7.5 اینچی که در ماه اوت سال جاری (مرداد 1400) رونمایی می‌شوند، است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)