خانهاخبار
برند زیر مجموعه ریلمی یا همان دیزو، تیزری از نخستین گوشی خود منتشر کرد

برند زیر مجموعه ریلمی یا همان دیزو، تیزری از نخستین گوشی خود منتشر کرد

دیزو یکی از زیر مجموعه‌های شرکت ریلمی است که وظیفه تولید دستگاه‌های مبنی بر اینترنت اشیا و خانه هوشمند این شرکت را بر عهده دارد؛ اما حالا تیزری از یک گوشی منتشر کرده است.
۱۴۰۰/۴/۱۴

برند دیزو که وظیفه تولید دستگاه‌های مبنی بر اینترنت اشیا را برای شرکت ریلمی دارد، در هفته گذشته از دو ایرفون بی‌سیم رونمایی کرد و حالا نیز تیزری از یک گوشی منتشر کرده که به نظر می‌رسد قصد عرضه آن در آینده نزدیک را دارد.

image

 

دیزو با انتشار پوستری در توییتر خود، به این گوشی اشاره کرده است. عکس منتشر شده چندان واضح نیست ولی با کمی ویرایش عکس می‌توان متوجه شد که با یک گوشی هوشمند طرف نیستیم و این یک گوشی معمولی است که دوربین و فلش آن درون ماژولی دایره‌ای قرار گرفته‌اند.

دیزو اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر نکرده اما ممکن است این تلفن همان گوشی دیزو استار 500 باشد که در ماه مه گواهی FCC را دریاف کرده بود؛ البته آن گوشی بر روی قاب پشتی خود دارای برند دیزو بود که این برند در گوشی دیده شده درون تیزر به چشم نمی‌خورد.

البته این نیز ممکن است که دیزو به سادگی طراحی این محصول را تغییر داده باشد. اگر تیزر منتشر شده توسط این برند زیر مجموعه ریلمی مربوط به همان دیزو استار 500 باشد، این گوشی با پشتیبانی از دو سیم‌ کارت، قابلیت اتصال به شبکه 2G، اسلات کارت حافظه microSD و باتری ۱۸۳۰ میلی آمپری به بازار خواهد آمد.

گوشی دیگری نیز در کنار استار 500، موفق به دریافت گواهی FCC شده بود که استار 300 نام داشت. این گوشی نمایشگر کوچک‌تری داشته اما باتری آن به نسبت استار 500 بزرگ‌تر است و ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپری را دارد. همانند استار 500، استار 300 قادر به پشتیبانی از دو سیم کارت، اتصال به شبکه 2G و اسلات کارت حافظه microSD است.

اطلاعات بیشتری درباره استار 300 منتشر نشده است، اما با توجه به آغاز کمپین تبلیغاتی این گوشی‌های توسط دیزو، احتمالا به زودی با آنها آشنا می‌شویم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)