خانهاخبار
دن هاوزر، یکی از بنیان‌گذاران راک استار گیمز استودیوی جدیدی را تاسیس کرد

دن هاوزر، یکی از بنیان‌گذاران راک استار گیمز استودیوی جدیدی را تاسیس کرد

دن هاوزر که به همراه برادرش سم، استودیوی محبوب بازیسازی راک‌ استار گیمز را تاسیس کرده بود؛ در سال گذشته از این استودیو جدا شد و حالا نیز شرکت تازه‌ای را ثبت کرده که به نظر می‌رسد یک استودیوی بازیسازی جدید باشد.
۱۴۰۰/۴/۱۴

یکی از بنیان‌گذاران استودیوی محبوب راک‌ استار گیمز و نویسنده سری بازی‌های Grand Theft Auto یا همان دن هاوزر، به تازگی استودیوی بازیسازی جدیدی را تاسیس کرده است. به گفته Rockstar Mag، این شرکت که در انگلستان ثبت شده Absurd Ventures In Games نام دارد و نقش دن هاوزر در آن، کارگردان استودیو خواهد بود.

image

جزئياتی زیادی درباره این استودیوی تازه تاسیس در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۱ در کشور انگستان ثبت شده است و نقش آن به عنوان ساخت تجربه‌های سرگرم کننده نرم افزاری یا همان بازی‌های رایانه‌ای تعریف شده است. البته هنوز مشخص نیست که آیا Absurd Ventures In Games قرار است یک استودیوی بازیسازی مستقل باشد یا به عنوان یک تیم کمکی برای دیگر استودیوها کار کند.

دن هاوزر در سال ۲۰۲۰ شرکت راک استار گیمز را که در سال ۱۹۹۸ با برادرش سم هاوزر تاسیس کرده بود، ترک کرد. شرکت Take Two Interactive که مالک استودیوی راک استار گیمز است در سال ۲۰۲۰ رفتن دن هاوزر را تایید کرده و با انتشار بیانیه‌ای، از زحمات وی در طول این سال‌ها قدردانی کرد. سم هاوزر همچنان به عنوان مدیر عامل در راک استار گیمز مشغول به فعالیت است.

گیمر‌ها هاوزر را با بازی‌های خارق العاده این شرکت مانند سری Grand Theft Auto و Red Dead Redemption می‌شناسند؛ وی در تمامی عناوین اخیر و تحسین شده راک استار به عنوان نویسنده نقش داشته و آخرین اثر این استودیو که دن هاوزر روی آن مشغول به کار بود، عنوان Red Dead Redemption 2 است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و مورد تحسین منتقدین و گیمر‌ها قرار گرفت.

image

در این میان، بسیاری از طرفداران این استودیو و جامعه گیمرها بی صبرانه منتظر شنیدن خبری از زمان عرضه بازی Grand Theft Auto 6 هستند؛ آیا شما نیز در انتظار این عنوان هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)