خانهاخبار
بسته الحاقی order of Ancient بازی assassin's creed Valhalla نسبته به seige of Paris متفاوت خواهد بود

بسته الحاقی order of Ancient بازی assassin's creed Valhalla نسبته به seige of Paris متفاوت خواهد بود

در این مطلب قصد داریم به برخی از تفاوت‌های بسته الحاقی siege of paris و Ancients of Orders بپردازیم، بنابراین با ما همراه در ادامه همراه باشید.
۱۴۰۰/۴/۱۳

به نظر می‌رسد که بسته الحاقی order of Ancient قرار است باری دیگر ما‌ را به فضای بازی assassin's creed Valhalla seige of paris بازگرداند اما دشمنان این قسمت نمی‌توانند در حد شخصیت‌های منفی داستان اصلی باشند.

در جدیدترین نمایش بازی  Assassin's Creed Valhalla توسط استودیو Ubisoft Forward برخی از جزییات آتی دی‌ال‌سی Siege of Paris در مقابل دید علاقمندان قرار گرفت اما بیشتر محتوای آن همچنان ناشناخته باقی مانده است. با این حال، به لطف Assassin's Creed Valhalla DLC achievement اطلاعاتی از بازی فاش شد و از چند ماه پیش که بارها و بارها صحت اطلاعات تایید شد، طرفداران این مجموعه مطلع شده‌اند که order of Ancient باری دیگر بازی را به شهر پاریس خواهد برد.

پس از وقایع بازی اصلی و بسته الحاقی Valhalla's Wrath of the Druids، کاملاً واضح است که مجموعه جدید آنتاگونیست‌ها نمی‌توانند نسخه‌های اصلی را تقلید کنند. اینکه آیا این یک تغییر مثبت است یا به ضرر بازی می‌انجامد را باید منتظر بمانیم و ببینیم. اما در حال حاضر، دی ال سی order of Ancients احتمالاً بیشتر شبیه به Children of Danu خواهد بود و از آنتاگونیست‌های بازی اصلی فاصله خواهد گرفت. در ادامه مطلب برخی از جزییات مهم داستانی بازی فاش می‌شود. بنابراین اگر نمی‌خواهید داستان بازی برای شما افشا شود از مطالعه ادامه مطلب خودداری کنید.

بازی Assassin's Creed Valhalla: از محفل باستانیان تا تمپلارها

کشف رهبر مخالفان همیشه مهم است و همانطور که طرفداران در بازی Assassin's Creed Valhalla به آن پی برده‌اند، پادشاه آلفرد رهبر اصلی دسته محفل باستانیان است. همانطور که معلوم شد، وی آن‌ها را نسبت به سیستم اعتقادیشان متنفر می‌کند و می‌خواهد به اصطلاح آن‌ها را به تفکرات خود نزدیک کند. پس در ابتدا شروع به صحبت در مورد اصولی می کند که از ابتدا بدیهی است که وی به پایه‌گذار محفل تمپلار‌ها مبدل خواهد شد. آنچه که پادشاه آلفرد پیش بینی نمی کند و در بازی نیاز است به آن پرداخته شود، این است که چگونه عقاید این فرد توانسته به قلب تمپلارها نفوذ کرده‌اند.

image

با این حال، قدرت در دست هیچ کدام از طرفین وجود ندارد، اما مهم است بگوییم که آلفرد به فرقه باستانیان Assassin creed Valhalla خاتمه داده است و اقدامات خود و مسیر آتی زندگی‌اش را برای ایور توضیح داده. با این حال، مهم نیست که فرقه اساسین چقدر قدرتمند بودند. تا زمان ایور، فرقه باستانیان در سراسر جهان گسترش‌یافته بود و رهبران متعددی وجود داشته‌اند؛ همانطور که‌ هایثم کنوی، رهبر بزرگ فرقه شوالیه‌های تمپلار در آمریکای شمالی بود، و در اروپا نیز یک شخص دیگر این عنوان را در اختیار داشت (و چندین رهبر دیگر در سراسر جهان). در این زمان، به احتمال زیاد تقسیمات بیشتری وجود می‌آید، و بنابراین وقتی بازیکنان به پاریس می‌رسند، آن‌ها به احتمال زیاد با یک تهدید که از درون رهبران برخورد نخواهند کرد بلکه یک تهدید جدید و همه جانبه نیز وجود دارد.

مقایسه The Order of the Ancients با Wrath of the Druids' Children of Danu

باتوجه به اینکه این یک تهدید جدید است بنابراین مجموعه جدیدی از افراد برای ردیابی وجود دارند که باید آن‌ها را به قتل رساند، به احتمال زیاد این دشمنان بخشی از فرقه فرزندان danu هستند تا اینکه از بنیانگذاران نظم موجود در انگلیس باشند. برای شروع، محدودیت‌های فنی در این مورد وجود دارد: در حالی که ممکن است مناطق جدیدی برای اکتشاف وجود داشته باشند اما دامنه آن با ماهیت بازی اصلی مطابقت نخواهد داشت. به این ترتیب، در حالی که حکومت انجمن باستانیان تا حد زیادی برای داستان بازی اصلی اهمیت داشت، باید دید که در این بسته الحاقی جدید ای موضوع نیز اهمیت دارد یا خیر.

image

 

به هر حال، فرقه باستانیان امکان دارد با محاصره رو به رو باشند و در این. میان چارلز چاق در تلاش باشد تا رهبری اصلی این گروه را به دست بگیرد. بازیکنان باید «به شهر پاریس نفوذ کنند، اتحادی جدید در دیواره‌ای آن ایجاد نمایند و ضربه‌ای وارد کنند که یک امپراطوری را از میان بر می‌دارد». اقدامات امیدوارکننده به ما نشان می‌دهد که با یک داستان مناسب پیش از اساسین‌ها در مقابل تمپلارها رو به رو هستیم.

نکته این است که اگرچه فرزندان دانو بخشی از داستان خشم درویدها بودند، اما آنقدرها که تصور می‌شد در خط داستانی اصلی آن دخیل نبودند و از اهمیت چندانی بهره نبردند. به همین ترتیب، احتمالاً این بسته الحاقی نیز مسیری مشابه را پی خواهد گرفت.

به عنوان مثال، فقط تعداد کمی از فرقه فرزندان دانو وجود دارند که باید در بسته الحاقی خشم Druids کشته شوند. 5 مورد وجود دارد که بخشی از داستان اصلی به حساب می‌آیند و تعدادی از آنها به سادگی در طول DLC را افزایش می‌یابند. تنها دو مورد از این 5 شخصیت نقش اصلی دارند. در غیر این صورت، بازیکنان ترجیح می‌دهند که فرزندان دانو را برای مبارزه باس فایت‌ها و همچنین با سلاح‌های افسانه ای جدید پیگیری کنند.

با توجه به این موضوع، بازیکنان می‌توانند انتظار مشابه‌ای از order of Ancients داشته باشند. احتمالا ۱۰ عضو وجود خواهند داشت که Eivor به طور کلی به شکار آن‌ها می‌پردازند و بیش از نیمی از آن‌ها درگیر داستان اصلی نیستند. یک یا دو نفر از آن‌ها ممکن است نقش بزرگتری داشته باشند، اما در خارج از پاریس هیچ چیزی موجود نیست. باقی اعضا احتمالا نیز در مراحل فرعی نقش خواهند داشت و که با اتمام مراحل آن‌ها  یک یک باس فایت و سلاح جدید بازگشایی خواهد گشت.

image

اکنون، چه این موارد خوب باشد یا چندان مناسب نباشد، برای ما اهمیتی ندارد زیرا همه چیز در حد شایعه است. در هر حال هنوز چندین مورد مبهم در بازی AC وجود دارد که باید حل شود و بعید به نظر می‌رسد که در این DLC به آن‌ها پاسخ دهد. با این حال، با این DLC  ظاهرا بلند پروازانه (سفر به Muspelheim در AC Valhalla عملا تایید شده است) می‌توانیم به جواب‌های خود دست یابیم و این تنها فصلی دیگر از حماسه بزرگ‌ Eivor است.

 بازی Assassin's Creed Valhalla هم اکنون برای رایانه‌های شخصی، PS4، PS5، Stadia، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)