خانهاخبار
سامسونگ گلکسی اس 21 الترا در رنگ سرمه‌ای نیز به بازار عرضه شد

سامسونگ گلکسی اس 21 الترا در رنگ سرمه‌ای نیز به بازار عرضه شد

شرکت سامسونگ به تازگی پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 21 الترا را در رنگ جدیدی در دسترس کاربران قرار داده است.
۱۴۰۰/۴/۱۲

گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 الترا در اوایل این سال و با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری و قهوه‌ای به بازار عرضه شد؛ حالا به نظر می‌رسد که رنگ جدیدی از این گوشی نیز در راه است و قرار است شاهد عرضه گلکسی اس 21 الترا با رنگ سرمه‌ای باشیم.

image

 

نسخه سرمه‌ای رنگ گلکسی اس 21 الترا تنها از طریق فروشگاه بست بای و با یک کافیگ قابل خرید است که دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. نسخه مخصوص اپراتور ورایزن این گوشی قیمت ۱۱۰۰ دلاری داشته و اگر بخواهید نسخه آنلاک شده را تهیه کنید، باید ۱۲۰۰ دلار هزینه کنید. البته به گفته بست بای، اگر در امروز گوشی را خریداری کرده و آن را فعال کنید، برای نسخه آنلاک شده ۲۰۰ دلار تخفیف دریافت خواهید کرد.

به غیر از رنگ جدید، مشخصات دیگر این گوشی تغییری نکرده و همه چیز به مانند مدل‌های دیگر است؛ در این گوشی شاهد امکاناتی چون استفاده از پردازنده اسنپدراگون 888، نمایشگر امولد ۶.۸ اینچی با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ واتی هستیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)