خانهاخبار
هش ریت شبکه بیت کوین به پایین‌ترین حد خود طی ۲ سال اخیر رسیده است!

هش ریت شبکه بیت کوین به پایین‌ترین حد خود طی ۲ سال اخیر رسیده است!

محدودیت‌های اخیر چین در قبال استخراج بیت کوین باعث شده تا هش ریت شبکه این ارز دیجیتال به کمترین میزان خود از اواسط سال ۲۰۱۹ برسد.
۱۴۰۰/۴/۱۲

به گزارشU.TODAY، داده‌های وب‌سایت بلاک چین نشان می‌دهد که هش ریت شبکه بیت کوین در روز ۲۷ ژوییه به ۵۸ اگزاهش بر ثانیه رسیده (در زما نگارش متن، ۸۷ اگزاهش است). این میزان از ژوییه سال ۲۰۱۹ تا به حال بی‌سابقه بوده است. 

image

 


استخرهای استخراج BTC.com ،Antpool و Poolin بیش از ۵۰ درصد هش ریت خود را از دست داده‌اند؛ نکته جالب این است که این کاهش تنها در یک ماه رخ داده است!

طبق برآوردها، اصلاح بعدی سختی شبکه (دیفیکالتی) نیز در پایان روز جمعه انجام خواهد شد، که آن هم طبق هش ریت شبکه تا ۲۸ درصد کاهش خواهد یافت.

میلیون‌ها ماینر بیت کوین بعد از آن که چین به نیروگاه‌های برق دستور داد خدمات خود را به مزارع استخراج را متوقف کنند، مجبور به خاموشی شدند.

کوین ژانگ (Kevin Zhang)، معاون استخر استخراج فاندری (Foundry)، تصمیم دولت چین مبنی بر محدودسازی فعالیت ماینرها را «دیوانگی» خواند.

در حالی که بیت کوین به دلیل خاموش بودن ماینرها در چین تحت فشار است، به طور چشمگیری هش ریت آن هم افت کرده است. همچنین این ماینرهای خاموش به آمریکای شمالی، قزاقستان، روسیه و سایر کشورها منتقل شده‌اند و احتمالاً مدتی هم طول خواهد کشید تا هش ریت بیت کوین از این افت بزرگ بهبود یابد. اما در نهایت همین امر به غیرمتمرکز تر شدن بیت کوین کمک خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)