خانهاخبار
سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی اس 21 FE را با پردازنده اگزینوس به بازار عرضه کند

سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی اس 21 FE را با پردازنده اگزینوس به بازار عرضه کند

شرکت سامسونگ به دلیل کمبود جهانی چیپست‌ها چالش‌های فراوانی را در زمینه عرضه محصولات خود در سال جاری داشته و حالا به نظر می‌آید که این غول کره‌ای قصد دارد در نسخه اقتصادی گلکسی اس 21 از پردازنده ساخت خود یا همان اکزینوس استفاده کند.
۱۴۰۰/۴/۱۲

شرکت سامسونگ به دلیل کمبود جهانی چیپست‌ها، عرضه گلکسی اس 21 FE را تا سه ماهه آخر امسال به تعویق انداخته است. این گوشی قرار بوده تا با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 و موجودی محدود به بازار بیاید اما به گفته برخی گزارشات منتشر شده از کشور کره جنوبی، نقشه سامسونگ برای این گوشی تغییر کرده است.

به گفته خبرگزاری Mae-il Business، گلکسی اس 21 FE به همراه پردازنده ساخته شده توسط سامسونگ یا همان اکزینوس در بازار‌های اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

image

 

سامسونگ به دلیل کمبود جهانی چیپست‌ها، برای تولید پرچمدار‌های خود به مشکل خورده و مجبور به کنسل کردن سری گلکسی نوت در سال جاری شد؛ با توجه به این امر، به نظر می‌رسد که سامسونگ دیگر قصد کنسل کردن عرضه محصول رده بالای دیگری را ندارد و قصد دارد تا به هر روش ممکن، گلکسی اس 21 FE را به دست کاربران برساند.

استفاده از چیپست‌های متفاوت نیز برای سامسونگ امری تازه‌ نیست و این شرکت سالهاست که گوشی‌های پرچمدار خود مانند سری اس و سری نوت را با دو نسخه پردازنده‌های اکزینوس و اسنپدراگون در بازارهای متفاوت عرضه می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)