خانهاخبار
اولین عکس‌ها از نمونه واقعی هواوی P50 لو رفت

اولین عکس‌ها از نمونه واقعی هواوی P50 لو رفت

مدتهاست که عکس‌های رندر شده شده بسیاری از گوشی هواوی P50 دیده‌ایم و به تازگی عکسی واقعی نیز از یکی از این دستگاه‌ها لو رفته است.
۱۴۰۰/۴/۹

گوشی هواوی P50 قرار است در اواخر ماه جولای و در سخ نسخه متفاوت به بازار بیاید. شرکت هواوی پیش از این تیزری از دوربین این گوشی منتشر کرده بود و در چند ماه اخیر نیز عکس‌های رندر شده فراوانی را از آن دیده‌ایم؛ اما امروز بالاخره نخستین عکس از نسخه فیزیکی این گوشی در اینترنت منتشر شده است.

image

 

گوشی دیده شده در عکس، رنگ صورتی براق را داشته و می‌توانیم طراحی دو حلقه مجزا برای دوربین را نیز در آن ببینیم. در حلقه بالایی سه دوربین قرار داشته و در حلقه پایین نیز شاهد قرار گرفتن دوربین با زوم پریسکوپی هستیم.

با اینکه شرکت شناخته شده لایکا مدتی قبل گوشی با برند خود را در بازار ژاپن عرضه کرد، به نظر می‌رسد که آنها به شراکت خود با هواوی ادامه داده و در زمینه دوربین سری گوشی‌های P50 با نیز با این شرکت همکاری کرده‌اند.

image

 

با اینکه گوشی‌های سری P50 دارای ظاهر و برندیگ یک گوشی رده بالا هستند، در آنها از پردازنده‌های 5G استفاده نشده و کوالکام نسخه خاصی از پردازنده اسنپدراگون 888 را که تنها قابلیت اتصال به 4G را دارد در اختیار هواوی قرار داده است؛ سایر این گوشی‌ها نیز از پردازنده ۵ نانومتری کایرین 9000 استفاده می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)