خانهاخبار
گوشی ردمی نوت 10 پرو با آخرین آپدیت خود ۲ گیگابایت حافظه رم مجازی دریافت کرد

گوشی ردمی نوت 10 پرو با آخرین آپدیت خود ۲ گیگابایت حافظه رم مجازی دریافت کرد

به تازگی افزودن رم مجازی به گوشی‌های هوشمند توسط بسیاری از سازندگان انجام می‌شود و حالا نیز گوشی ردمی نوت 10 پرو با یک آپدیت نرم افزاری، ۲ گیگابیت حافظه رم مجازی دریافت کرده است.
۱۴۰۰/۴/۹

مدتی است که بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند، برای افزایش حافظه رم برخی از گوشی‌های خود رو به تکنولوژی رم مجازی آورده‌اند. رم مجازی به گوشی‌هایی که حافظه رم کافی ندارند کمک می‌کند تا بتوانند با نیاز‌های بسیاری بالای اپلیکیشن‌های امروزی به رم جوابگو باشند.

این ویژگی به قابلیت مولتی تسکینگ‌ گوشی‌ها کمک کرده و گوشی می‌تواند اپلیکیشن‌های بیشتری را در پس زمینه به صورت باز نگه داشته تا کاربر با سرعت بیشتری به آنها دسترسی پیدا کند. حالا ردمی با عرضه یک آپدیت نرم افزاری برای گوشی ردمی نوت 10 پرو 5G، قابلیت افزودن رم مجازی را به آن اضافه کرده است.

image

 

این آپدیت در حال حاضر برای دستگاه‌های چینی منتشر شده و در صورت فعالسازی این ویژگی، سیستم در هنگام نیاز ۲ گیگابایت از حافظه داخلی را اشغال کرده و آن را به حافظه رم مجازی تبدیل می‌کند. بنابراین، اگر نسخه ۶ گیگابایتی گوشی را داشته باشد می‌توانید آن را به یک گوشی با رم ۸ گیگابایتی تبدیل کرده و کاربران نسخه با رم ۸ گیگابایتی نیز می‌توانند پس از فعالسازی این قابلیت، از ۱۰ گیگابایت حافظه رم استفاده کنند.

این آپدیت حجم چندان زیادی ندارد و تنها قابلیت قرار گرفته در آن، مربوط به رم مجازی است؛ به همین دلیل احتمالا به زودی شاهد عرضه آن برای نسخه جهانی این گوشی نیز خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)