خانهاخبار
رندر‌های جدید از گلکسی زد فلیپ 3 این گوشی را از زوایای مختلف نمایش می‌دهند

رندر‌های جدید از گلکسی زد فلیپ 3 این گوشی را از زوایای مختلف نمایش می‌دهند

به نظر می‌رسد که بازار شایعات درباره گوشی‌های تاشو جدید شرکت سامسونگ تمامی ندارند و حالا نیز عکس‌های رندر شده جدیدی از گوشی گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شده‌اند که آن را در تمامی زوایا نشان می‌دهند.
۱۴۰۰/۴/۸

تا به حال عکس‌های رندر شده زیادی از گوشی تاشو جدید سامسونگ، یعنی گلکسی زد فلیپ 3 دیده‌ایم؛ اما حالا GizNext موفق شده تا به گنجینه‌ای از این عکس‌ها دست یابد که این گوشی را در رنگ‌های و زوایای مختلف نشان می‌دهند.

image

 

اندازه نمایشگر داخلی این گوشی نسبت به نسل قبل تغییری نکرده و روی ۶.۷ اینچ باقی مانده است؛ نسبت صفحه آن نیز ۲۵:۹ خواهد بود. صفحه نمایش بیرونی اما دچار تغییراتی شده و سامسونگ از یک نمایشگر کاربردی تر ۱.۹ اینچی که می‌توان یک متن دو خطی را روی آن مشاهده کرد، استفاده می‌کند. این نسبت به نسل قبلی یک بهبود جدی به حساب می‌آید زیرا نمایشگر بیرونی زد فلیپ اصلی به قدری کوچک بود که حتی امکان خواندن چند کلمه با آن نیز وجود نداشت.

با توجه به گواهی‌های دریافت شده توسط این محصول، باتری گلکسی زد فلیپ 3 ظرفیت ۳۲۷۳ میلی آمپر را داشته که تقریبا مشابه نسل قبل است و از شارژ سریع ۱۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۹ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. درباره پردازنده استفاده شده در این گوشی اختلافات بسیاری میان افشاگران وجود دارد و هنوز مشخص نیست که سامسونگ دقیقا از چه مدلی استفاده خواهد کرد؛ اما تکلیف بخش دوربین مشخص است و این گوشی تاشو قرار است از یک دوربین دوگانه بهره ببرد.

image

 

یکی از جالب‌ترین شایعات درباره این محصول، امکان عرضه آن و همچنین دیگر گوشی تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 3، دریافت گواهی IP است که خبر از مقاومت آنها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار می‌دهد که تنها با بازطراحی کامل لولای آن امکان پذیر است. افشاگران ادعای دریافت گواهی IP67 توسط این گوشی را دارند که به معنای مقاومت گوشی در برابر افتادن در آب به عمق ۱ متر و به مدت نیم ساعت است.

این گوشی در چهار رنگ متفاوت در عکس‌ها دیده می‌شود ولی قرار است در هشت رنگ به بازار عرضه شود! این رنگ‌ها شامل سبز تیره، بنفش کم‌رنگ، بژ، خاکستری، مشکی، صورتی، آبی تیره و سفید هستند. نسخه اول گلکسی زد فلیپ، قیمت سرسام آور ۱۴۰۰ دلار را داشت، اما قرار است قیمت این گوشی‌های تاشو نسبت به گذشته تا ۲۰ درصد ارزان‌تر شده باشد.

 

این دو گوشی تاشو احتمالا در اوایل ماه آگوست معرفی خواهند شد و تا اواخر این ماه نیز شاهد عرضه آنها به بازار خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)