خانهاخبار
نسخه بعدی رابط کاربری One UI سامسونگ تغییرات فراوانی را به همراه نخواهد داشت

نسخه بعدی رابط کاربری One UI سامسونگ تغییرات فراوانی را به همراه نخواهد داشت

به نظر می‌رسد که نسخه بعدی رابط کاربری اندروید شرکت سامسونگ یا همان One UI یک آپدیت اصلی یا نسخه مورد انتظار 3.5 نیست و قرار است شاهد عرضه آپدیت دیگری برای نسخه 3.1 باشیم.
۱۴۰۰/۴/۸

گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ در حال حاضر از نسخه‌های 3.0 یا 3.1 رابط کاربری One UI استفاده می‌کنند؛ نسخه 3.0 این رابط کاربری، اندروید 11 را به گوشی‌های سامسونگ آورد و با عرضه نسخه 3.1، شاهد بهبود‌هایی جزیی و چند ویژگی جدید نیز بودیم. حالا، به نظر می‌آید که سامسونگ قصد عرضه آپدیت دیگری برای رابط کاربری خود یا همان One UI را دارد؛ اما این یک آپدیت اصلی نخواهد بود و احتمالا تنها در آن شاهد رفع برخی از باگ‌ها و بهبود عملکرد سیستم خواهیم بود.

image

 

در گذشته سامسونگ پس از عرضه One UI 2.0، نسخه 2.1 و سپس آپدیت 2.5 را منتشر کرد؛ هر یک از این آپدیت‌ها تغییرات فراوانی را به همراه داشتند و ویژگی‌های تازه‌ای را به گوشی‌های گلکسی آوردند. طبیعتا، کاربران انتظار داشتند که پس از One UI 3.0 و 3.1، سامسونگ نسخه 3.5 را با برخی تغییرات ظاهری و ویژگی‌هایی جدید در اختیار آنها قرار دهد؛ اما به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال کار بر روی یک آپدیت جزیی به نام One UI 3.1.1 است.

image

 

نام نسخه جدید One UI برای نخستین بار توسط یکی از کاربران توییتر رویت شد که وی آن را در بخش توضیحات جدیدترین آپدیت‌ لانچر Good Lock سامسونگ دیده بود. همانطور که مشاهده می‌کنید، در این عکس به طور واضح به One UI 3.1.1 اشاره شده است. مشخص نیست که چرا سامسونگ به جای عرضه One UI 3.5، به دنبال عرضه آپدیت دیگری برای نسخه 3.1 است؛ اما یک از افشاگران که Ice Universe نام دارد نیز در چند روز گذشته همین را اعلام کرده بود. وی همچنین اشاره کرده که سامسونگ از ماه آینده نسخه‌های آزمایشی One UI 4.0 را برای پرچمداران سری اس عرضه خواهد کرد.

image

 

نام این نسخه یا همان 3.1.1، نشانگر این است که شاهد تغییرات فراوانی در آن نخواهیم بود و احتمالا این آپدیت تنها برای رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد این رابط کاربری منتشر شده است. البته، اگر ادعای Ice Universe حقیقت داشته باشد، نسخه 3.5 وجود نداشته و سامسونگ قصد دارد تا مستقیما آپدیت One UI 4.0 را برای گوشی‌های خود عرضه کند. به عقیده این افشاگر، سامسونگ One UI 3.1.1 را برای نخستین بار بر روی گوشی تاشو جدید خود، یا همان گلکسی زد فولد 3 قرار خواهد داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Politicam

۱۴۰۰/۴/۹
بنظر میاد One Ui 4 (اندروید ۱۲) قراره خیلی تغییر کنه .احتمالشم زیاد بود چون خود اندروید خام خیلی تغییر کرده.