خانهاخبار
اندازه دقیق نمایشگر گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 لو رفت

اندازه دقیق نمایشگر گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 لو رفت

اطلاعات جدیدی که از گوشی‌های تاشو سامسونگ به بیرون درز کرده، اندازه صفحه نمایش این دو گوشی را تایید می‌کند.
۱۴۰۰/۴/۸

برکسی پوشیده نیست که صنعت تلفن‌های هوشمند در دست گوشی‌های تاشو است و آینده از آن تاشوندگان است! هزینه تحقیق و توسعه این گوشی‌ها بسیار زیاد است و فعلا شرکت‌ها در مرحله آزمایش و خطا هستند تا زمانی که این مدل‌‌ها به بلوغ رسیده و قیمت نهایی آنان نیز منطقی شود. قطعا آن زمان اکثر کاربران به سمت چنین گوشی‌هایی سوق پیدا خواهند کرد و باید دید این دوره چند سال به طول می‌انجامد.

یکی از شرکت‌های سرمدار این حوزه سامسونگ است که با تولید انواع مختلفی از گوشی‌های تاشو در حالی بررسی بازخورد این مدل‌ها است. در حال حاضر غول کره‌ای دو نوع مختلف گوشی‌های تاشو را تولید و روانه بازار می‌کند تا متوجه شود اقبال عمومی به کدام سو است. این دو گوشی یکی گلکسی  زد فولد 3 و دیگری گلکسی زد فلیپ 3 است. اخبار زیادی حول گوشی‌های تاشو سامسونگ وجود دارد بنابر گزارش رسانه معتبر کره‌ای یعنی ETNews، اندازه صفحه نمایش گوشی های گلکسی زد فولد 3 و برادر کوچک‌ترش تایید شده است.

image

بر اساس گفته‌های منابع داخلی، صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فولد 3 اندازه‌ای برابر ۶.۲۳ اینچ خواهد داشت در حالی که نمایشگر داخلی آن بعد از باز شدن به ۷.۵۵ اینچ خواهد رسید. به عبارت دیگر هیچ تغییری در ابعاد این دستگاه ایجاد نخواهد شد و فقط انتظار می‌رود که با دستگاهی جمع و جور روبرو باشیم. از طرف دیگر در گلکسی زد فلیپ 3 نیز با نمایشگر خارجی ۱.۹ اینچی روبرو خواهیم شد درحالی که در نسل قبلی این نمایشگر اندازه بسیار کوچک ۱.۱ اینچی داشت. صفحه اصلی گوشی نیز روی همان ۶.۷ اینچ باقی مانده است. در این گزارش به سایر جزییات اشاره‌ای نشده و باید تا ماه دیگر منتظر ماند. گوشی‌های مذکور قرار است ماه آینده توسط سامسونگ رونمایی شود و اگر با ظاهر آن‌ها آشنا نیستید، اخیرا عکسی از هر دو محصول لو رفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)