خانهاخبار
سری آنر مجیک 3 با پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس عرضه خواهند شد

سری آنر مجیک 3 با پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس عرضه خواهند شد

پس از معرفی پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس، آنر اعلام کرده که سری مجیک 3 این شرکت به همراه این پردازنده جدید کوالکام به بازار خواهد آمد.
۱۴۰۰/۴/۷

کوالکام در امروز از پردازنده جدید خود، یعنی اسنپدراگون 888 پلاس رونمایی کرد و بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند نیز اعلام کرده‌اند که قصد استفاده از این پلتفرم جدید را در محصولات آینده خود دارند. یکی از برند‌هایی که قصد استفاده از این چیپست در گوشی‌های جدید خود را دارد، آنر است که مدتی است تبدیل به برندی مستقل شده و دیگر بخشی از هواوی محسوب نمی‌شود.

خانم فانگ فی، مدیر تولید آنر می‌گوید که در سری مجیک 3 که در آینده به بازار عرضه خواهند شد، از چیپست اسنپدراگون 888 پلاس استفاده شده است. عملکرد مثال زدنی این پردازنده و همچنین قدرت آن در زمینه هوش مصنوعی، به آنر اجازه خواهد داد تا تجربه کاربری موبایلی ایجاد کند که نیاز‌های حرفه‌ای ترین کاربران را نیز برآورده سازد.

image

 

این خبر برای آنر برای مثبت محسوب می‌شود زیرا دلیل جدایی این شرکت از هواوی، امکان ادامه رابطه تجاری آنر با شرکت‌های آمریکایی بود و این برند پس از استقلال خود از هواوی، می‌تواند قطعات شرکت‌های آمریکایی مانند پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس را خریداری کند.

مدتی پیش نیز مقامات این شرکت اعلام کردند که از این پس همه گوشی‌های آنر، به همراه سرویس‌های گوگل به بازار عرضه خواهند شد. با توجه به این اخبار، به نظر می‌رسد که سری آنر مجیک 3 پرچمدارانی حقیقی هستند و توان رقابت با گوشی‌های اندرویدی رده بالای دیگر را خواهند داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)