خانهاخبار
تصاویر گوشی آنر X20 SE در نگاه نزدیک دیده شد

تصاویر گوشی آنر X20 SE در نگاه نزدیک دیده شد

آنر سخت در تلاش است تا دوباره با گوشی‌های جدید و طراحی‌های مختلف، بازهم سر زبان‌ها بیفتد. تازه‌ترین میان‌رده‌ای که این شرکت برای بازار آماده کرده، گوشی آنر X20 SE نام دارد که به تازگی عکس‌های آن لو رفته است.
۱۴۰۰/۴/۷

انتظار می‌رود که آنر به زودی سری میان‌رده X20 را به بازار عرضه کند. در این میان به تازگی عکس‌های گوشی سری X20 SE به بیرون درز کرده است که ظاهر گوشی و طراحی آن را نشان می‌دهد. قبلا تصاویر این گوشی دوربین‌ها و رنگ سفید-آبی آن را نشان داده بود که اکنون شاهد رنگ‌های جدیدی هستیم.

image

در این تصاویر رنگ‌های طلایی و سبز گوشی دیده می‌شود که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد. این تصاویر همچنین نمایشگر گوشی را نشان می‌دهد که در آن یک حفره برای دوربین سلفی تعبیه شده است. احتمال می‌رود نمایشگر مذکور از نوع LCD باشد که اسکنر اثر انگشت در کناره گوشی قرار گرفته باشد. این اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور ادغام شده و هم کار روشن کردن و هم محافظت از گوشی را برعهده دارد. افشا کننده‌های این تصاویر اعلام کرده‌اند که این سری از دو مدل تشکیل می‌شود که آنر ایکس ۲۰ به تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز است و آنر ایکس ۲۰ SE از تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ بهره می‌برد.

image

همچنین قبلا شنیده می‌شد که صفحه نمایش آنر X20 از نوع تخت نخواهد بود و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتزی است. البته این اخبار هیچ کدام تایید نشده است و باید با دیده تردید به آن‌ها نگریست. گفته شده این گوشی به یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و از شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برد، در حالی که آنر X20 SE از صفحه نمایش کوچکتری استفاده می‌کند. با توجه به اینکه مدت‌هاست تصاویر این تلفن‌ها به بیرون درز کرده است، باید دید آنر برای مراسم معرفی این گوشی‌ها چیزی در دست دارد یا خیر.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)