خانهاخبار
ساعت رومیزی لنوو Smart Clock 2 جلوه‌ای تازه به گوگل اسیستنت می‌دهد

ساعت رومیزی لنوو Smart Clock 2 جلوه‌ای تازه به گوگل اسیستنت می‌دهد

لنوو از یک ساعت رومیزی و هوشمند جدید رونمایی کرده که به دستیار صوتی گوگل یا همان گوگل اسیستنت مجهز است.
۱۴۰۰/۴/۷

ساعت هوشمند Lenovo Smart Clock و Smart Clock Essential هردو ساعت‌های کاربردی و جذابی هستند که با دیگر وسایل هوشمند خانه همراه خواهند شد. امروز لنوو از ساعت هوشمند بعدی خود یا نسل دوم آن رونمایی کرد.

image

خبر بزرگ برای این ساعت هوشمند مجهز شدن به دستیار صوتی گوگل است که می‌تواند با یک داک شارژ بی‌سیم همراه شود که البته اختیاری است و کاربر می‌تواند آن را انتخاب یا از آن صرف نظر کند. البته این داک شارژ با استاندارد Qi سازگاری دارد و می‌تواند گوشی هوشمند را نیز شارژ کند. یکی دیگر از مزایای این داک در شب این است که می‌تواند به کمک نورپردازی، محیطی آرام و دلنشین را برای خواب کاربر فراهم کند. 

لنوو می گوید ساعت جدید با طراحی به‌روز شده و رنگ‌های جدید پا به میدان گذاشته و با هر دکوراسیونی ترکیب می‌شود. این نکته را هم باید بگوییم که بدنه این ساعت از جنس پلاستیکی است که۸۵ درصد آن از مواد بازیافتی است و به محیط زیست آسیب کمتری می‌رساند.

image

در مقایسه با ساعت هوشمند ۷۹ دلاری Lenovo Smart Clock و Smart Clock Essential که ۴۹ دلار قیمت دارند، Smart Clock 2 کمتر شبیه ساعت به نظر می‌رسد. این دستگاه از یک صفحه نمایش ۴ اینچی بهره می‌برد که کمی بلندتر هم شده و با پارچه‌ای که در بخش زیرین آن قرار دارد، ظاهر نسل قبلی را حفظ کرده است. البته شکل و طراحی آن متفاوت شده و بیشتر شبیه یک نمایشگر مینیاتوری است تا یک ساعت هوشمند ولی در هر حال ظاهر به روز و مناسبی دارد. قیمت نسل دوم ساعت هوشمند لنوو از ۸۹ دلار شروع می‌شود و انتظار می‌رود از سپتامبر ۲۰۲۱ در دسترس کاربران باشد. این ساعت قرار است جایگزین ساعت هوشمند نسل اول باشد، ولی در کنار این مدل  Smart Clock Essential همچنان به فروش خواهد رسید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)