خانهاخبار
مینگ چی کو می‌گوید آیفون 13 پرو به فوکوس خودکار در دوربین فوق عریض مجهز می‌شود

مینگ چی کو می‌گوید آیفون 13 پرو به فوکوس خودکار در دوربین فوق عریض مجهز می‌شود

مینگ چی کو ادعا کرده که آیفون 13 در مدل‌های پرو شاهد فوکوس خودکار برای دوربین‌ اولترا واید خواهد بود
۱۴۰۰/۴/۷

مینگ چی کو تحلیلگر ارشد مسائل اپل به تازگی در مورد آیفون‌های جدید اپل یادداشتی ارائه کرده است. او گفته آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس در مقایسه با مدل‌های فعلی از یک دوربین فوق عریض ارتقا یافته با فوکوس خودکار بهره می‌برد. آیفون‌های جدید اپل مدت‌هاست که محل شایعه و اخبار جدید است و اگر طبق رسم هرساله پیش برود باید در شهریور ماه منتظر سری بعدی گوشی‌های اپل باشیم.

image

در سری آیفون 12 از لنز فوق عریض با فوکوس  ثابت استفاده شده است. حالا مینگ چی کو عقیده دارد که در مدل‌های رده بالا آیفون 13 یعنی آیفون 13 پرو و iPhone 13 Pro Max، دوربین فوق عریض می‌تواند به کمک لنز جدید که فوکوس خودکار هم خواهد داشت، عکس‌هایی واضح‌تر و شارپ‌تری ثبت کند. البته کو قبلا هم اعلام کرده بود که در سری بعدی آیفون‌ها شاهد بهبودهایی در زمینه دوربین خواهیم بود.

این تحلیلگر همچنین در رابطه با آیفون‌های سال آینده هم مطالبی را منتشر کرده که قرار است در سال ۲۰۲۲ معرفی شوند. او گفته اگرچه تا به حال تمامی آیفون‌ها از دوربین و لنز فوق عریض یکسان بهره می‌بردند اما بهبود‌ها دوربین فوق عریض در سال جاری فقط محدود به مدل‌های پرو خواهد بود؛ در عوض، سال آینده این بهبود‌ها به دو آیفون ارزان‌تر هم خواهند آمد و هر چهار مدل سال بعد، دوربین فوق عریض با فوکوس خودکار خواهند داشت. شما درباره این خبر چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)