خانهاخبار
اپل در آینده قصد عرضه نسخه‌ای از آیپد با نمایشگر بزرگ‌تر را دارد

اپل در آینده قصد عرضه نسخه‌ای از آیپد با نمایشگر بزرگ‌تر را دارد

خبرگزاری بلومبرگ به تازگی ادعا کرده که شرکت اپل در حال بررسی عرضه نسخه‌ای با نمایشگر بزرگ‌تر از تبلت‌های خود، یعنی آیپد است.
۱۴۰۰/۴/۷

مایک گرمن که به تازگی گزارش مفصلی در بلومبرگ منتشر کرده است، ادعا می‌کند که شرکت اپل در حال بررسی عرضه آیپدی با نمایشگر بزرگ‌تر از چیزی است که در مدل‌های پرو فعلی شاهد آن هستیم؛ البته به گفته وی این طرح فعلا در مراحل اولیه است و در صورتی که اپل تصمیم به عرضه این محصول بگیرد، سالها طول خواهد کشید تا شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

image

 

گرمن در بخشی از مقاله خود که در آن به تیم تولید اتومبیل اپل، آخرین گجت شرکت سلامتی پلتان و بسیاری دیگر از مسائل اشاره شده چنین می‌گوید:

به اطلاع من رسانده شده که اپل به بخشی از طراحان و مهندسان خود، وظیفه کار بر روی آیپد‌های جدیدی با نمایشگر‌های بزرگ‌تر را سپرده است و ممکن است تا چند سال آینده شاهد عرضه آنها به بازار باشیم. با توجه به تمرکز اپل بر روی بازطراحی آیپد پرو در سال ۲۰۲۲، عرضه نسخه جدیدی از این تبلت در سال آینده بعید به نظر می‌رسد و ممکن است که این پروژه به طور کامل کنسل شود؛ اما یک آیپد بزرگ برای بسیاری از کاربران، کاربردی خواهد بود و مرز بین تبلت و لپ‌تاپ را کم‌رنگ‌تر از گذشته خواهد کرد.

نسخه‌های فعلی آیپد پرو در اندازه‌های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی عرضه می‌شوند. در گزارش دیگری از بلومبرگ، گرمن و دبی وو ادعا داشتند که اپل در حال آزمایش نسخه‌ای از آیپد پرو با پشت شیشه‌ای است که از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی کرده و قرار است در سال ۲۰۲۲ به بازار بیاید.

نمایشگر‌های بزرگ‌تر می‌توانند به آیپد کمک کنند تا فاصله خود را با مک‌بوک پرو که نمایشگر ۱۶ اینچی دارد، حتی کمتر از گذشته سازد. البته به عقیده بسیاری از کاربران، سیستم عامل iPadOS توان استفاده کامل از سخت افزار قدرتمند این محصول را ندارد و گرمن نیز می‌گوید که اپل باید برای بهبود عملکرد این پلتفرم، پشتیبانی از اپلیکیشن‌های مک و قابلیت مولتی تسکینگ در سطح مک را به آیپد پرو بیاورد.

آخرین نسخه از آیپد پرو که از پردازنده M1 اپل استفاده می‌کند؛ به همراه پشتیبانی از شبکه 5G، نمایشگر mini-LED،  حداکثر تا ۲ ترابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابیت حافظه رم در ماه آوریل توسط اپل معرفی شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)