خانهاخبار
بازی‌های PUBG و Call of Duty: Mobile‌ برای هارمونی او اس منتشر شدند

بازی‌های PUBG و Call of Duty: Mobile‌ برای هارمونی او اس منتشر شدند

سیستم عامل هواوی یعنی هارمونی او اس مدتی است که در دسترس کاربران قرار گرفته و چندی از بازی‌های محبوب موبایل نیز به تازگی برای آن منتشر شده‌اند.
۱۴۰۰/۴/۷

به نظر می‌آید که کار با سیستم عامل تازه منتشر شده هواوی یا همان هارمونی او اس، برای توسعه‌ دهندگان بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها بسیار آسان است و برنامه‌های بسیاری در حال عرضه نسخه مخصوص خود برای این سیستم عامل نوظهور هستند.

image

 

به تازگی، چندی از بازی‌های محبوب موبایل نیز به هارمونی او اس آمده‌اند. در بخش بازی‌های استور هارمونی او اس، شاهد حضور بازی‌های محبوبی چون پابجی موبایل، Call of Duty: Mobile و همچنین عنوان Glory of the King هستیم. این بازی‌ها از لحاظ حجم، زبان یا محتوا با نسخه اندرویدی خود تفاوتی ندارند و در برخی بازی‌ها نیز شاهد بهبود زمان بارگذاری، افزایش نرخ فریم و یا گرافیک بهتر هستیم.

در هنگام بازی کردن، طراحی پنجره معلقی که کاربران می‌توانند با استفاده از آن به سایر اپلیکیشن‌های خود دسترسی پیدا کنند نیز بهبود یافته و قابلیت‌های بیشتری را در دسترس آنها قرار می‌دهد. با توجه به افزایش چشمگیر و روز افزون تعداد کاربران هارمونی او اس 2، احتمالا به زودی شاهد عرضه نسخه هارمونی او اس بازی‌ها و برنامه‌های بیشتری نیز خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمدرضا

۱۴۰۰/۴/۸
سوییچ به فیسبوک
برای انتقال از ای اوس به اندروید و برعکس هم کاربرد داره

shn

۱۴۰۰/۴/۷
اونایی که اکانت هاشون روی جیمیل سیوه چطوری میتونن اکانت خودشون رو توی هارمونی بالا بیارن؟؟