خانهاخبار
تصاویر رندر گلکسی بادز 2 نیز لو رفت

تصاویر رندر گلکسی بادز 2 نیز لو رفت

مدتی قبل درباره ایرفون بی‌سیم بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی بادز 2 شنیده بودیم و حالا با لو رفتن عکس‌هایی از این محصول، طراحی و رنگ‌بندی آن نیز مشخص شده است.
۱۴۰۰/۴/۵

مدتی است که شایعاتی درباره ایرفون بی‌سیم جدید سامسونگ، یعنی گلکسی بادز 2 می‌شنویم و حالا با لو رفتن عکس‌های رندر خبری از این محصولات، طراحی و رنگ‌بندی آنها نیز مشخص شده است. گلکسی بادز 2 شباهت زیادی به گلکسی بادز پرو داشته و حداقل در چهار رنگ به بازار عرضه خواهد شد. این رنگ‌ها شامل مشکی، سفید، سبز و بنفش هستند. لو رفتن این تصاویر در حالی اتفاق افتاده که چندی پیش تصاویر رندر خبری گلکسی زد فولد 3 و گلکسی واچ 4 هم لو رفت. شاید این لو رفتن‌ها به این معنی است که این گجت‌های جدید سامسونگ را به زودی خواهیم دید.

image

 

نوع طراحی این محصول در نسخه‌های سبز و بنفش به این شکل است که داخل کیس و ایرفون‌ها رنگی بوده ولی بیرون کیس سفید رنگ است. کیس این ایرفون‌ها دارای دو چراغ LED است که یکی از آنها در بیرون و دیگری در داخل آن جا گرفته است.

سامسونگ گلکسی بادز 2 توسط AKG بهینه سازی شده و جهت حذف صدای محیط، با سری‌های لاستیکی عرضه خواهد شد. هر یک از ایرباد‌ها دارای دو میکروفون در کناره‌های خود هستند و در بخش دیگر آنها نیز شاهد قرارگیری پین‌های شارژ و سنسور مجاورت هستیم.

 

سامسونگ هنوز به صورت رسمی از گلکسی بادز 2 رونمایی نکرده است ولی احتمالا همانطور که ابتدای مطلب هم گفتیم، این هدفون را در ماه اوت و در کنار ساعت‌های هوشمند جدید خود و همچنین گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3، معرفی خواهد کرد. شما درمورد طراحی هدفون جدید سامسونگ چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)