خانهاخبار
رندرهای خبری از ساعت سامسونگ گلکسی واچ 4 لو رفت

رندرهای خبری از ساعت سامسونگ گلکسی واچ 4 لو رفت

پس از لو رفتن رندرهای خبری از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3، حالا اولین تصاویر رندر از ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 سامسونگ هم لو رفته است.
۱۴۰۰/۴/۵

وب‌سایت خبری 91Mobiles به تازگی تصاویری از ساعت هوشمند جدید سامسونگ یا همان گلکسی واچ 4 منتشر کرده است. این تصاویر رندر خبری، تصاویر رسمی هستند که سامسونگ پس از معرفی این ساعت منتشر خواهد کرد و به طور کل تمام زوایای ساعت هوشمند جدید سامسونگ را نشان می‌دهند و چیز برای تخیل کردن باقی نمی‌گذارند.

پیش از این تصاویر رندر ساختگی از این ساعت هوشمند را دیده بودیم و حتی تصور می‌شد که نام این ساعت، گلکسی واچ اکتیو 4 باشد اما با توجه به همین تصویر زیر، می‌توانیم بگوییم که سامسونگ برند گلکسی واچ 4 را برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته است.

image

این رندرها همچنین برخی از مشخصات سخت‌افزاری گلکسی واچ 4 را هم لو می‌دهند. در بخش پشتی این ساعت می‌توانیم ببینیم که این پوشیدنی قرار است در دو اندزه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه شود. همچنین این گجت قرار است تا 5ATM ضدآب باشد و گواهی MIL-STD 810G را هم دریافت کرده است. GPS و گوریلا گلس DX+ از دیگر مشخصات این ساعت هستند که در بخش پشتی آن‌ها هک شده است.

طراحی گلکسی واچ 4 از نسل قبلی‌اش فاصله گرفته و خبری از حاشیه چرخان دور نمایشگر در این گجت نیست. در عوض به نظر می‌رسد که ساعت جدید، طراحی خود را وام‌دار ساعت هوشمند Galaxy Watch2 Active است که طراحی ظریف‌تری داشت. دو دکمه فیزیکی هم در سمت راست این ساعت قرار گرفته‌اند و ممکن است حاشیه دور نمایشگر هم به لمس حساس باشد تا کار حاشیه چرخان نسل قبلی را انجام دهد.

در این رندرها می‌توانیم بند‌های این ساعت در چند رنگ مختلف را هم مشاهده کنیم و همچنین بدنه ساعت که نقره‌ای، مشکی یا برنزی خواهد بود.

image

ما هنوز نمی‌دانیم که سیستم عامل Wear OS در این ساعت که با تایزن ادغام شده، به چه شکلی خواهد بود. البته چند واچ فیس مختلف از این ساعت را می‌توانیم در همین تصاویر ببینیم اما برای شناخت دستپخت جدید گوگل و سامسونگ کافی نیستند. انتظار می‌رود که حداقل خود گوگل در ماه‌های آینده بیشتر در مورد نسخه جدید Wear OS که با سامسونگ توسعه داده صحبت کند اما این را هم نمی‌دانیم که چه زمانی انجام می‌شود.

در هر صورت امیدواریم این ساعت را اواسط مرداد ماه و در مراسم آنپکد بعدی سامسونگ ببینیم تا حداقل خود سامسونگ بیشتر در مورد نسخه جدید Wear OS توضیح بدهد. شما درمورد ساعت هوشمند جدید سامسونگ چه فکر می‌کنید؟ آیا طراحی جدید را می‌پسندید یا طراحی گلکسی واچ 3 را ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)