خانهاخبار
اولین رندر خبری از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 لو رفت

اولین رندر خبری از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 لو رفت

بالاخره اولین تصویر از دو گوشی تاشو جدید سامسونگ یعنی گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 لو رفت.
۱۴۰۰/۴/۵

تا به حال اخبار و شایعات زیادی درباره گلکسی زد فولد 3 سامسونگ منتشر شده و حتی شنیده شده بود که قرار است دوربین سلفی این گوشی در زیر نمایشگر آن قرار بگیرد. اما حالا اولین تصویر رندر خبری از این گوشی و برادر کوچک‌ترش یعنی گلکسی زد فلیپ 3 لو رفته که نشان می‌دهد دوربین سلفی همچنان در یک حفره داخل نمایشگر قرار می‌گیرد. به طور کل نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد 3 شبیه به گلکسی زد فولد 2 است و دوربین سلفی همان جایی قرار گرفته که در نسل کنونی شاهد آن هستیم.

image

تصویر بالا همچنین تایید می‌کند که گلکسی زد فولد 3 از قلم S Pen هم پشتیبانی خواهد کرد اما احتمالا قلمی اختصاصی برای آن ساخته خواهد شد. این احتمال را از آن‌جایی مطرح می‌کنیم که روی قلم قرار گرفته در کنار این گوشی، عبارت Fold Edition هک شده است. جدا از این موضوع، چینش دوربین‌های سه‌گانه این گوشی هم نسبت به قبل تغییر کرده است. در گلکسی زد فولد 2، چینش دوربین‌ها شبیه سری نوت 20 سامسونگ بود و به همین خاطر تصور می‌شد در زد فولد 3 هم چینش دوربین‌ها شبیه به خانواده گلکسی اس 21 باشد اما این چنین نشده و طراحی جدیدی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

همچنین با توجه به این تصویر، هیچ کدام از این دوربین‌ها پریسکوپی نیستند و به نظر دوباره شاهد دوربین اصلی، دوربین الترا واید و یک دوربین تله‌فوتو با زوم ۲ یا ۳ برابری اپتیکال نسبت به دوربین اصلی خواهیم بود.

یک مودر جذاب دیگر این است که به نظر می‌آید این گوشی در حالت تا شده، باریک‌تر از گلکسی زد فولد 2 باشد اما برای اینکه این موضوع ثابت شود، باید تا معرفی گلکسی زد فولد 3 صبر کنیم. یک موردی که به شخصه می‌خواهم در زد فولد 3 ببینم، این است که دیگر خبری از فاصله میان دو پنل حین بسته شدن گوشی، وجود نداشته باشد.

گلکسی زد فولد جدید را که کنار بگذاریم، در تصویر زیر می‌توانیم گوشی گلکسی زد فلیپ 3 را بهم ببینیم که طراحی متحول شده‌ای نسبت به نسل اولش دارد. همچنین از آن‌جایی کنه این تصاویر، تصاویر خبری رسمی هستند که لو رفته‌اند، نام این گوشی هم بالاخره تایید شده که گلکسی زد فلیپ 3 خواهد بود. احتمالا دلیلی که سامسونگ از نام‌گذاری زد فلیپ 2 گذر کرده، این است که می‌خواسته نام گوشی‌های تاشو این شرکت شبیه بهم باشد تا سردرگمی برای خریداران ایجاد نشود.

image

گوشی کوچک تاشوی سامسونگ، طراحی دو رنگی دارد، دوربین‌های دوگانه خواهد داشت مثل قبل و حالا یک نمایشگر بسیار بزرگ‌تر در بیرون هم دارد. این نمایشگر بیرونی حالا حتی کاربردی‌تر هم به نظر می‌رسد و از نمایشگر بسیار کوچک نسل قبلی، جذاب‌تر است. بخش طلایی رنگ این گوشی هم اگرچه فلزی به نظر می‌رسد اما فکر می‌کنیم همچنان شیشه‌ای خواهد بود.

هر دو گوشی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 احتمالا در مراسم آنپکد بعدی سامسونگ معرفی خواهند شد که پیش‌بینی می‌کنیم اوایل ماه اوت مصادف با اواسط مرداد ماه، برگزار شود. شما درمورد گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Reza

۱۴۰۰/۴/۱۱
بنظر سایت gsm خودمون از gsmarena خیلی قشنگ تر و شیک تره اون خیلی سادس . فقط ای کاش اطلاعات به روز تر باشن ?. تشکر