خانهاخبار
مشخصات گوشی اوپو A93s 5G منتشر شدند

مشخصات گوشی اوپو A93s 5G منتشر شدند

به تازگی مشخصات گوشی جدید اوپو یعنی A93s 5G لو رفته‌اند و به نظر می‌آید که این گوشی شباهت‌های بسیاری به نسخه اصلی یعنی A93 دارد و تنها پردازنده آن تغییر کرده است.
۱۴۰۰/۴/۵

با وجودی که گوشی اوپو A93s 5G قرار است در اوایل ماه جولای روانه بازار شود، اما این جلوی افشاگران را نگرفته و تمامی مشخصات آن در کشور چین منتشر شده‌اند. این گوشی از نظر سخت افزاری دقیقا مشابه اوپو A93 5G بوده و تنها پردازنده مدیاتک دیمنسیتی در آن، جایگزین کوالکام اسنپدراگون در مدل پیشین شده‌ است.

image

 

این پردازنده از نوع دیمنسیتی 700 است که با لیتوگرافی ۷ نانومتری ساخته شده و دارای دو هسته کورتکس A76 با قدرت ۲.۲ گیگاهرتز است. این چیپست پردازنده گرافیکی مالی G-57 و یک مودم 5G با سرعت ۲.۷۷ گیگابایت بر ثانیه نیز به همراه دارد. چیپست اسنپدراگون 480 که توسط این مدل جایگزین شده است، با لیتوگرافی ۸ نانومتری ساخته شده بود و دارای ۲ هسته کورتکس A76 به قدرت ۲.۰ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی ادرنو 619 و همچنین مودم 5G با سرعت ۲.۵ گیگابایت بر ثانیه بود.

این چیپست به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابیت حافظه داخلی در این گوشی قرار گرفته است. ظرفیت باتری نیز از نسخه پیشین تغییری نکرده و همچنان بر روی ۵۰۰۰ میلی آمپر باقی مانده است. این گوشی از شارژ سریع ۱۸ واتی با کابل USB-C پشتیبانی می‌کند و جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز در آن قرار گرفته است.

image

 

اوپو A93s 5G به همراه یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس به بازار خواهد آمد؛ هنوز درباره نرخ نوسازی آن چیزی نمی‌دانیم اما نسخه اصلی یعنی اوپو A93 5G، از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کرد. این نمایشگر از نوع حفره دار بوده و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی در قسمت بالایی سمت چپ آن به چشم می‌خورد.

دوربین اصلی این گوشی رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل را داشته و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی کمکی نیز آن را همراهی می‌کنند، این دوربین دقیقا مشابه چیزی است که در گوشی A92 5G دیده بودیم؛ البته به شیوه اعجاب آوری نسخه 4G آن گوشی نمایشگر ۶.۴۳ اینچی سوپر امولد و همچنین دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی را نیز به همراه داشت!

 

جنس پشت گوشی از جنس شیشه است و ابعاد آن نیز معادل ۸.۴۲×۷۴.۷×۱۶۲.۹ میلی متر است. وزن گوشی هم معادل ۱۸۹ گرم است که دقیقا مشابه نسخه اصلی بوده و حسگر اثر انگشت نیز در کنار گوشی و در زیر دکمه پاور قرار گرفته است. اوپو A93s 5G قرار است در روز ۹ جولای (۱۸ تیر) معرفی شود؛ قیمت نسخه پایه آن ۲۰۰۰ یوآن چین خواهد بود که حدودا معادل ۳۱۰ دلار یا  ۲۶۰ یورو است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)