خانهاخبار
شرکت آنر پتنت چند نام مربوط به گوشی‌های تاشو را ثبت کرد

شرکت آنر پتنت چند نام مربوط به گوشی‌های تاشو را ثبت کرد

به نظر می‌رسد که شرکت آنر قصد ورود به بازار رو به رشد گوشی‌های تاشو را داشته و چند نام مربوط به این گوشی‌ها را از جمله مجیک فلیپ، مجیک فولد و مجیک فلکس برای خود ثبت کرده است.
۱۴۰۰/۴/۳

به نظر می‌آید که شرکت آنر پس از جداییش از هواوی، روند بسیار خوبی را پیش گرفته و در هفته گذشته شاهد معرفی اولین پرچمدار‌های آنر به عنوان یک شرکت مستقل بودیم. این شرکت حالا اقدام به ثبت چند پتنت برای نام دستگاه‌های متفاوت کرده که نام سه گوشی تاشو نیز در بین آنها به چشم می‌خورد؛ آنر مجیک فلیپ، مجیک فولد و مجیک فلکس.

image

 

البته ثبت این نام‌ها بدین معنا نیست که آنر به صورت حتمی قصد عرضه آنها را دارد و به تاریخ خاصی نیز برای عرضه احتمالی یک گوشی تاشو اشاره نمی‌کنند، اما با توجه به شواهد این شرکت در حال بررسی گزینه‌های خود است و می‌خواهد برنامه‌ای برای ورود به این بازار نوظهور و با پتانسیل بالا داشته باشد.

در این لیست از پتنت‌ها شاهد هشت نام دیگر هستیم که می‌توان در میان آنها نام یک روتر، یک ایرفون بی‌سیم، سه مدل تبلت، دو سرویس اشتراک گذاری و یک قلم استایلس را نیز مشاهده کرد. این پتنت‌ها فعلا تنها در کشور چین ثبت شده‌اند ولی احتمالا در صورت قطعی شدن عرضه این محصولات، در بازارهای دیگر کشور‌های جهان نیز شاهد فروش آنها خواهیم بود؛ زیرا یکی از دلایل اصلی استقلال آنر از هواوی، بازپس‌گیری بازار کشور‌های خارجی توسط این برند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)