خانهاخبار
گوشی آنر X20 SE با پردازنده دیمنسیتی 700 در راه است

گوشی آنر X20 SE با پردازنده دیمنسیتی 700 در راه است

مدتی قبل عکسی از گوشی تازه میان رده آنر منتشر شد و حالا نیز شاهد افشای بخشی از مشخصات آن هستیم که در ادامه نگاهی به آنها خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۴/۳

حالا که آنر پرچمدار جدید خود یا همان سری آنر 50 را به بازار عرضه کرده، نوبت به گوشی‌های میان رده این شرکت رسیده است. مدتی قبل عکسی در اینترنت منتشر شد که به احتمال زیاد مربوط به گوشی میان رده آنر X20 بوده و در آن شاهد پشت گوشی و دوریبن سه‌گانه آن بودیم که به صورت عمودی قرار گرفته بود.

افشاگر قابل اعتماد گوشی‌های چینی یا همان Digital Chat Station حالا برخی از مشخصات اصلی مقرون به صرفه‌ترین مدل این سری، یعنی آنر X20 SE را منتشر کرده است. این گوشی از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 700 بهره برده و نمایشگر ۶.۶ اینچی آن نیز از نوع LCD است و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را دارد.

image

 

نمایشگر این گوشی آنر به صورت حفره‌دار بوده و دوربین سلفی در این حفره قرار گرفته است. Digital Chat Station جزئیاتی درباره دوربین سلفی این گوشی در میان نگذاشت اما به گفته وی، دوربین اصلی گوشی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی را دارد. هنوز چیزی درباره دو دوربین کمکی دیگر نمی‌دانیم ولی احتمالا یکی از آنها دوربین ماکرو یا سنسور عمق است و هدف از قرار گرفتنش در این گوشی، تنها افزایش تعداد لنز‌های دوربین است!

آنر X20 از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد که مشابه چیزی است که در نسل قبلی، یعنی آنر X10 5G دیده بودیم. به نظر می‌رسد که فعلا باید برای بیانیه رسمی آنر درباره زمان معرفی این گوشی صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)