خانهاخبار
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی جدید: پست‌های پیشنهادی در اولویت!

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی جدید: پست‌های پیشنهادی در اولویت!

اینستاگرام در حال آزمایش قرار دادن پست های پیشنهادی در اولویت بر محتوای انتخاب شده توسط الگوریتم در صفحه اصلی حتی بالاتر از محتوای دوستان شما
۱۴۰۰/۴/۵

اینستاگرام می گوید استقبال از ویژگی «پست های پیشنهادی» آن به قدری مثبت بوده است که در حال راه اندازی یک قابلیت آزمایشی جدید است؛ این بار پست های پیشنهادی در تمام تایم‌لاین اصلی شما گاهی جلوتر از عکس‌ها و ویدئوهایی از افرادی که دنبال می کنید قرار خواهند گرفت!

image

 

این شرکت همچنین در حال آزمایش کنترل‌های جدیدی است که به شما این امکان را می‌دهد تا موضوعات مورد علاقه خود را به عنوان پست‌های پیشنهادی خود اضافه کنید و در تایم‌لاین اینستاگرام‌تان ببینید. همچنین امکان به تعویق انداختن پیشنهادها به مدت ۳۰ روز نیز در نظر گرفته شده تا مثلا بتوانید این پست‌های پیشنهادی را به مدت ۳۰ روز از تایم‌لاین خود حذف کنید. در تصویر زیر می‌توانید چگونگی کارکرد این ویژگی را ببینید. به طور کل این ویژگی سال گذشته راه اندازی شد و تا به حال، این پست‌های پیشنهادی، پس از اینکه تمام پست‌های جدید فالویینگ‌های اینستاگرام‌تان را مشاهده می‌کردید، در تایم‌لاین ظاهر می‌شدند. حالا قابلیت جدید که شخصی‌سازی‌های بیشتری به پست‌های پیشنهادی آورده، قرار است فعلا به صورت آزمایشی و برای «تعداد کمی» از کاربران فعال شود.

image

 

اگر چه این تغییر فعلا آزمایشی است اما می‌تواند نشان دهنده یک تغییر عمده در چگونگی عملکرد این پلتفرم باشد. البته اینستاگرام هم علاقه دارد تا کاربران، بیشتر با محتوای پیشنهادی رو به رو شوند تا زمان بیشتری از این برنامه استفاده کنند و از این اپلیکیشن خارج نشوند. در عین حال ممکن است مردم ترجیح دهند فقط پست های افرادی را که دنبال می کنند ببینند، به خصوص اگر تعداد فالویینگ‌های کمتری داشته باشند. به طور کل کاربران زیادی هستند که هنوز از به ترتیب نشان ندادن پست‌ها در تایم‌لاین شاکی هستند. حال تصور کنید این کاربران شاکی، پست‌های پیشنهادی را هم در بالای تایم‌لاین خود مشاهده کنند! اینستاگرام فکر می‌کند با ویژگی به تعویق اندختن ۳۰ روزه این پست‌ها، می‌تواند جلوی شکایت کاربران این چنینی را بگیرد اما بعید می‌دانیم این چنین باشد. 

این حرکت می‌تواند نشان دهنده بخشی از یک روند بزرگتر باشد که در آن پلتفرم‌ها تلاش می‌کنند تا به کاربران اجازه کنترل بر الگوریتم‌ها را بدهند. شما در این زمینه چه فکر می‌کنید؟ آیا از این تغییرات استقبال می‌کنید یا شما هم از آن دسته از کاربران هستید که ترجیح می‌دهید تایم‌لاین اینستاگرام بدون هیچ پست اضافی و به ترتیب زمان انتشار چیده شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)