خانهاخبار
اولین تصاویر رندر از سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 4 لو رفت

اولین تصاویر رندر از سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 4 لو رفت

سامسونگ در حال آماده سازی نسل جدید ساعت‌هایش است که حالا تصاویر رندر از مدل واچ اکتیو از خانواده جدید این ساعت‌ها لو رفته است.
۱۴۰۰/۴/۳

دیگر بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در حال آماده‌سازی ساعت‌های هوشمند جدیدش هست که اتفاقا گوگل هم تایید کرد که این ساعت‌ها با سیستم عامل Wear OS عرضه خواهند شد. البته سامسونگ رابط کاربری One UI را قرار است روی Wear OS جدید نصب کند و بسیاری منتظر هستند تا ببینند دستپخت گوگل و سامسونگ در دنیای ساعت‌ها چه خواهد شد. اما جدا از این موضوع، حالا OnLeaks و GizNext، اولین رندرهای سه بعدی ساختگی از ساعت گلکسی واچ اکتیو 4 را منتشر کرده‌اند.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 4 در طراحی خود از کناره‌های گرد واچ اکتیو قبلی فاصله گرفته و حالا کناره‌های ساعت حالت کاملا تخت و صافی دارند. حتی دو دکمه کناری این ساعت هم به جای اینکه مثل نسل قبل دایره‌ای شکل باشند، حالا مستطیل شکل هستند. این طراحی جدید احتمالا به خاطر حاشیه‌های کوچک شده نمایشگر خواهد بود.

همچنین با توجه به اینکه با سری اکتیو از ساعت‌های سامسونگ روبرو هستیم، خبری از حاشیه چرخان دور نمایشگر نیست. البته ممکن است حاشیه دور نمایشگر لمسی باشد تا بتوان برای اسکرول کردن از آن استفاده کرد. جدا از این مورد، شاخه‌های ساعت برای اتصال بند هم طراحی متفاوتی دارد و با توجه به شکل بند ساعت، به نظر می‌رسد کاربران این ساعت باید بند‌های اختصاصی که سامسونگ برای گلکسی واچ اکتیو 4 می‌سازد را خریداری کنند.

image

بر اساس اطلاعات لو رفته، گلکسی واچ اکتیو 4 در دو اندازه 40 و 44 میلی‌متری عرضه خواهد شد و رنگ‌های قابل خریداری نیز شامل مشکی، نقره‌ای، سبز و طلایی می‌شوند. در تصویر زیر می‌توانید رنگ‌های این ساعت را ببینید اما فراموش نکنید که این‌ها رندرهایی ساختگی بر اساس اطلاعات موجود هستند و ممکن است رنگ نهایی که سامسونگ برای این ساعت در نظر می‌گیرد، متفاوت از عکس زیر باشد. 

image

 

حاشیه‌های باریک و فلت نمایشگر در این رندرها، با توصیف‌هایی که حساب کاربری Ice Universe منتشر کرده بود، مطابقت دارند. اسمی که سامسونگ برای سیستم عامل این ساعت تایید کرده نیز TizenWear OS خواهد بود و یک چیپست ۵ نانومتری هم در درون این ساعت قرار خواهد گرفت. در نهایت باید بگوییم این ساعت در دو نسخه با بدنه‌های آلومینیومی و استیل (مثل واچ اکتیو 2) عرضه خواهد شد و مدل‌های Wi-Fi Only و LTE هم برای این ساعت در نظر گرفته شده است. مدل‌های LTE نیز احتمالا مثل قبل، با فناوری eSIM به شبکه LTE متصل خواهند شد. شما درباره این ساعت جدید سامسونگ چه فکر می‌کنید؟

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

افشین

۱۴۰۰/۴/۴
ورژن قبلیاش قشنگ تر و اسپرت تر بودن
من میخواستم کادو بخرم ولی وا میسم این مدل بیاد بینیم چیه بعد